Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از عصر روز گذشته (دوشنبه) با نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی شاهد بارندگی، وزش باد شدید و یا نسبتا شدید و بارش برف در ارتفاعات بودیم، اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر وقت امروز (سه شنبه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز از سمت غرب استان گیلان از شدت ناپایداری هوا کاسته می شود، گفت: برای روز چهارشنبه آسمان اکثر نقاط استان گیلان ابری و نیمه ابری و با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از اواخر وقت روز چهارشنبه افزایش میزان ابر و وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی شده است، گفت: برای روز پنجشنبه نیز با ورود سامانه جدید بارشی شاهد آغاز دور جدید بارش‌ها تا اوایل هفته آینده در استان گیلان خواهیم بود.

وی ادامه داد: دریا نیز امروز با افزایش ارتفاع موج برای انجام فعالیت‌ها دریانوردی نامناسب است.

دادرس با بیان اینکه آسمان شهر رشت مرکز استان نیز ابری، بارانی و مه آلود و همراه با وزش باد است، افزود: دمای فعلی شهر رشت نیز ۱۲ درجه سانتی‌گراد و بیشینه رطوبت نیز ۹۸ درصد است.

وی همچنین به میزان بارش‌ها طی ۲۴ گذشته اشاره و تصریح کرد: در ۲۴ ساعته گذشته شهرهای انزلی با ۱۱۸ میلیمتر، پره سر با ۱۰۱ میلیمتر، املش و تالش هرکدام با ۷۴ و ۷۱ میلیمتر بیشترین میزان بارش‌ها را داشته اند.

دادرس با بیان اینکه بارش‌ در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان گیلان به صورت برف است، گفت: در مناطق کرمون، الماس، رادار، لرزه، حاچاقیا و اسالم تالش ۲۰ سانتی متر، اشکورات، چاکل، گیری، لشکان، کشایه، ولنی و اره چاک رودسر ۵ تا ۲۰ سانتی متر، اولسبلنگاه و نمنمه پشت ماسال ۵ تا ۱۰ سانتی متر، داماش، کلیشم، شاه شهیدان، گلنکش و بره سر رودبار ۱۰ سانتی متر، شوییلک، رودبار سرا، گرمابسرا، سرتربت، شهرسمام، هلوچالک، خصیل دشت و تماجان املش ۵ سانتی متر، حیران، ونه بین و حاجی امیر آستارا ۸ سانتی متر و آقامسجد و زندانه رضوانشهر و دهرا، کهنه ماسوله و خلیل دشت فومن ۵ سانتی متر برف باریده است.

کد خبر 4787362

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران استان گیلان کاهش دما بارش برف بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد اغتشاشات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام/



کد خبر: 1229631 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد