Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سعیدی، مدیر کل ستاد مدیریت بحران کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن ستاد بحران استان در زمینه بیماری آنفولانزا تشکیل خواهد شد.

سعیدی افزود: در زمنه تعطیلی مدارس، با موضوع آنفولانزا، در صورت تایید و درخواست کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان، ستاد بحران تشکیل خواهد شد

مدیر کل ستاد مدیریت بحران کرمان تصریح کرد:موضوع تعطیل شدن مدارس استان برای پیشگیری از شیوع بیماری در مدارس، در اولین فرصت و کوتاه‌ترین زمان، مطرح خواهد شد و تصمیم گیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی بیان اشت: تشکیل ستاد مدیریت بحران با موضع بیماری‌های واگیر در گرو تایید دانشگاه علوم پزشکی است.

او افزود: همچنان منتظر تصمیم نهایی دانشگاه علوم پزشکی و درخواست برپایی تشکیل جلسه اضطراری بحران هستیم.

چند هفته ای است شیوع آنفولانزا در استان کرمان سبب نگرانی مردم شده است، این بیماری در مدارس و جمعیت دانش آموزان بیشتر است و والدین تقاضای تعطیلی مدارس را دارند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران علائم آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای امنیت قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را در رابطه با کشف گورهای دسته جمعی در غزه برگزار کند.

این جلسه به درخواست الجزایر برگزار خواهد شد.

این جلسه قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست چه کشورهایی طی آن به ارائه توضیحات در مورد موضوع جلسه برای اعضای شورای امنیت خواهند پرداخت.

در هفته های اخیر همزمان با عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق غزه، گورهای دسته جمعی متعددی درنوار غزه کشف و صدها جسد از آنها خارج شده است.

کد خبر 6096917 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد