Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:03:24 GMT

آشنایی با پنجره های دو جداره

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۶۹۰۷

آشنایی با پنجره های دو جداره

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پنجره های دو جداره نوعی جدید از پنجره است که با پیشرفت تکنولوژی در صنعت پنجره تولید شده است. پنجره های دوجداره یو پی وی سی از زمان اولیه تولید تا به امروز بسیار دچار تغییر شده است زیرا با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها سعی بر بالا بردن کیفیت و همچنین زیبا تر شدن پنجره داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته از پنجره های چوبی و فلزی استفاده می شده است که دارای معایب مخصوص به خود بوده است. اما امروز از پنجره های دوجداره استفاده می شود که هیچکدام از معایب پنجره های قدیمی را ندارد. شرکت پازل ستاپ حدود ۲۵ سال است که اقدام به تولید درب  و پنجره های دو جداره یو پی وی سی در تهران کرده است. این شرکت پنجره های دو جداره را با بهترین کیفیت برای مردم عزیزمان ارائه می دهد.

انواع  پنجره دو جداره پی وی سی

شرکت پازل ستاپ انواع مختلفی از پنجره های دو جداره یو پی وی سی را به بازار ارائه می دهد که در اینجا شما را با بخشی از آن ها آشنا می کنیم:

پنجره دو جداره upvc   کشویی

این نوع از پنجره های دو جداره یو پی وی سی به نام پنجره های دو جداره ریلی نیز معروف است. این پنجره بسیار در خانه های امروزی پر کاربرد است. شما می توانید این نوع از پنجره را در آشپزخانه، پذیرایی و یا هر مکان دیگری استفاده کنید. این پنجره  upvc می تواند تک کشویی یا دو کشویی و حتی سه کشویی نیز ساخته شود. پنجره دو جداره کشویی با استفاده از پروفیل های مختلف و در اندازه ی گوناگون نیز ساخته و نصب می شود.

پنجره پی وی سی فیکس

این نوع از پنجره دو جداره مناسب برای مکان هایی است که هدف از وجود این پنجره upvc، به وجود آوردن یک دروازه ی نوری است. پنجره upvc  هیچ نوع بازشویی ندارد و به همین سبب به راحتی و به سرعت ساخته و تولید می شود. این نوع از پنجره ها بیشتر برای دستشویی استفاده می شود.

پنجره upvc دو لنگه بازشو

یکی از قدیمی ترین مدل های پنجره های دو جداره، دو لنگه بازشو است. این نوع از پنجره یو پی وی سی مانند پنجره ریلی است با این تفاوت که این پنجره به جای کشویی بودن به سمت داخل یا خارج باز می شود. این نوع از پنجره به نام پنجره دو جداره لولایی نیز شناخته  می شود. این نوع از پنجره upvc  نیز مانند مدل های دیگر در هر قسمتی از منزل که مورد دلخواه شماست می تواند نصب شود.

پنجره دو جداره فولکس واگنی

یکی از زیباترین انواع پنجره را که شرکت پازل ستاپ تولید می کند، پنجره دو جداره فولکس واگنی است. این مدل از پنجره کمی به خارج کشیده می شود و بعد از آن باز و بسته می شود. قیمت این نوع از پنجره از مدل های دیگر گران تر است.

قیمت پنجره دو جداره upvc  

شرکت پازل ستاپ انواع مختلفی از پنجره دو جداره را با قیمت های مختلفی ارائه می دهد تا افراد با توجه به بودجه ی خود یکی از انواع آن را انتخاب کنند. برای تعیین قیمت پنجره دو جداره upvc  عوامل خیلی زیادی موثر هستند. در واقع می توان گفت فاکتور هایی که قیمت پنجره دو جداره  upvc را تعیین می کنند به شما این امکان را می دهند تا با توجه به بودجه ی خود اقدام به خرید و نصب این پنجره دو جداره کنید. در اینجا شما را با بعضی از این فاکتور ها آشنا می کنیم.

مدل پنجره دو جداره و همچنین مدل های باز شو پنجره دوجداره در تعیین قیمت این نوع از پنجره ها تاثیر گذار هستند.

اندازه پنجره که شامل ارتفاع و عرض آن است نیز در تعیین قیمت پنجره نیز موثر است.

انواع پروفیل های موجود در بازار و مصرفی و همچنین نوع یراق پنجره یو پی وی سی نیز در تعیین قیمت این نوع از پنجره موثر خواهند بود.

از دیگر فاکتور های موجود برای تعیین قیمت پنجره یو پی وی سی نیز می توان به شیشه دو جداره و هزینه ی حمل و نقل و همچنین نصب آن نیز اشاره کرد.

شرکت پازل ستاپ بهترین خدمات را در جهت درب و پنجره دو جداره سالیان سال است که به مردم عزیزمان ارائه می دهد. یکی از خدمات خاص این شرکت گارانتی ۲۵ ساله پنجره های تولید شده است که به مشتریان این اطمینان را می دهد تا با خیالی آسوده از این شرکت خرید کنند.

در صورتی که قصد خرید پنجره های دو جداره upvc   را دارید می توانید با مشاوران این شرکت تماس گرفته و از آن ها کمک و یاری بگیرید تا بتوانید با توجه به بودجه ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

این شرکت همیشه آمادگی ارائه بهترین خدمات و محصولات را به شما عزیزان دارد تا هر زمان که شما نیاز داشتید بتوانید سفارش خود را به این شرکت ارائه داده و محصول را بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4787350

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجره دو جداره قیمت پنجره پنجره هوشمند گروه خودروسازی سایپا ایران کیش همراه اول فروشگاه اینترنتی تخفیف کارت اعتباری اپلیکیشن موبایل کسب و کار بانک ملت صنعت خودروسازی گردشگری طراحی سایت بانک ملی ایران افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم