Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه رسیدگی به پرونده فساد ارزی گروه "طرح و نقشه پناهی" (آقای جنت مکان) صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، قاضی صلواتی در ابتدای این جلسه اظهار کرد: در مورخه ۱۲ آذرماه ۹۸ شروع رسیدگی به پرونده شرکت طرح و نقشه پناهی و متهمان آن یوسف جنت مکان فرزند عبدالجلیل، کوروش مر، محمدرضا اخوت فرد، علی زرنانی، عظیم علی اشرفی پیامن را در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی با حضور متهمین، وکلای آنها و نماینده دادستان و نمایندگان حقوقی بانک مرکزی ایران آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی صلواتی سپس از نماینده دادستان خواست تا با حضور در جایگاه کیفرخواست پرونده را قرائت کند.

نماینده دادستان گفت: کیفرخواست پرونده کلاسه ۹۷۰۹۷۸۲۱۳۲ از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به شرح ذیل است.

وی ادامه داد: در این پرونده آقایان یوسف جنت مکان فرزند عبدالجلیل متاهل دارای شغل آزاد مسلمان شیعه و فاقد سابقه کیفری و بازداشت با قرار بازداشت تامین موقت از تاریخ ۹۷.۹.۱۲، کوروش مر، فرزند هادی متولد ۱۳۵۲، متاهل، شغل آزاد، فاقد سابقه کیفری، بازداشت با قرار بازداشت تامین موقت از تاریخ ۹۷.۹.۲۰، محمدرضا اخوت فرد، متولد ۱۳۵۲، شغل آزاد، فاقد سابقه کیفری و بازداشت با قرار بازداشت تامین موقت از تاریخ ۹۷.۱۰.۵ بازداشت با قرار بازداشت تامین موقت، علی زرنانی فرزند یحیی، متولد ۱۳۶۱، متاهل، شعل آزاد، بازداشت با قرار بازداشت تامین موقت از تاریخ ۹۷.۱۰.۸، عظیم علی اشرفی پیامت، متولد ۱۳۶۳، بازداشت با قرار بازداشت تامین موقت از تاریخ ۹۷.۱۰.۱۲ و همچنین شرکت طرح و نقشه پناهی به عنوان متهمین پرونده هستند.

نماینده دادستان اظهار کرد: مشارکت در اخلال در نظام ارزی و اقتصادی از طریق عمده به صورت دریافت ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار معادل ۹۶ میلیارد تومان بوده است.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده شرکت تجاری برای ایفا نکردن 69 هزار و 603 یورو تعهدات ارزی به ارزش 39 میلیارد و 20 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز رفع تعهد نشده و محرومیت یک ساله فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت 78 میلیارد و 41 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده بر اساس بالاترین نرخ اعلامی بانک مرکزی از زمان دریافت ارز، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: با گزارش بانک سپه پیرامون عمل نکردن یک شرکت به تعهدات ارزی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه