Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:46:55 GMT

داستان کوتی و موتی روی صحنه تئاتر

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۸۱۴۷

داستان کوتی و موتی روی صحنه تئاتر

داستان کوتی موتی به نویسندگی بیژن مفید و کارگردانی محمد رادمهر به زودی به روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفت و گو با اخبرنگار ایمنا گفت: اجرای این نمایش ابتدا در نجف آباد به روی صحنه می رود و بعد از آن در بهمن ماه در اصفهان اجرا خواهیم داشت. اجرای نجف آباد ۱۵ تا ۳۰ آذرماه است. در مورد اجرای اصفهان هنوز به تاریخ قطعی نرسیده ایم اما احتمالا از ۲۲ بهمن به بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه توضیح داد: خاصیت متن های بیژن مفید این است که هم کودک و هم بزرگسال میتواند مخاطب آن باشد. البته در این اجرا مخاطب ما سنین ۷ تا ۱۴ سال خواهد بود. بیژن مفید نویسنده ای است که انتقاد اجتماعی خود را در قالب شخصیت های حیوانی  وباز زبانی کودکانه مطرح می کند.

به گزارش ایمنا، کوتی و موتی به نویسندگی بیژن مفید، داستان دو خرگوشی است که عاشق یکدیگر می شوند و به دورغ ادعا میکنند که حیوانات درنده ای مانند شیر و پلنگ فامیل های نزدیک آنها هستند. این دروغ اما در جشن عروسی آنها برملا می شود و...

کد خبر 399314

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تئاتر اصفهان تئاتر تئاتر کودک تئاتر شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تله موش» روی صحنه می رود

ایسنا/گیلان تئاتر «تله موش» به کارگردانی محمد پورجعفری در رشت به روی صحنه می‌رود.

«تله موش» شاخص ترین اثر آگاتا کریستی، نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می باشد. این اثر جاویدان از ادبیات نمایشی جهان برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده‌ است.

تئاتر «تله موش» این بار در رشت و به کارگردانی محمد پورجعفری به روی صحنه می رود.

این کارگردان آثار زیادی از جمله الیور تویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و... را به روی صحنه برده است.

«تله موش» اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا بوده و اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پورقربان، ارسلان حاجتی و رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت؛ آهنگسازی کار نیز بر عهده هومن خوش فطرت است.

تئاتر «تله موش» از تاریخ ۱۸ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال