Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ با آرامش به کار خودش ادامه می‌دهد. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر قبل از تقابل منچستریونایتد-تاتنهام در هفته پانزدهم لیگ برتر، در نشست خبری خود شرکت کرد.

به گزارش MEN، سرمربی شیاطین سرخ در این نشست گفت:

نگرانی از فرم تیم؟

بیشتر از مقداری که دوست داشته باشم تساوی داشته‌ایم، باخت هم همین طور ولی باید در آن تساوی‌ها به برد می‌رسیدیم و فوتبال هم ورزشی نتیجه گرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که می‌دانم باید بهتر کار کنیم خوشحال نیستم ولی تلاش زیادی انجام می‌دهیم و نتایجی که لیاقت‌شان را داریم کسب نمی‌کنیم.

آیا با اد وودوارد حرف زده‌ای؟

هر هفته چند دفعه صحبت می‌کنیم، پس این طور نیست که الان ناگهان نیاز به صحبت کردن پیدا کرده باشیم. پس این یک روند ادامه‌دار است که در مورد برنامه‌ها و روند بازسازی که آغاز کرده‌ایم صحبت کنیم. یکسری تصمیمات ضروری گرفتیم و البته که از جایگاه کنونی خودمان راضی نیستیم ولی به تلاش کردن ادامه خواهیم داد.

هفته‌ای بزرگ در پیش است

سه روز و چهار روز تغییرات عمده‌ای ایجاد نمی‌کند اما این بازی‌ها فرصتی عالی برای بهبود اوضاع و ثابت کردن این است که می‌توانیم مقابل برخی تیم‌های بهتر عملکرد خوبی داشته باشیم. قبلا چند نتیجه خوب مقابل تیم‌های خوب کسب کرده‌ایم و برنامه‌هایی برای چهارشنبه داریم.

چه حسی داری؟

خوبم؛ هیچ مشکلی در کار نیست. گاهی اوقات از داستان‌هایی که در مورد من ساخته‌اند خنده‌ام می‌گیرد ولی حداقل می‌دانم این منابع دروغ می‌گویند.

بازگشت ژوزه مورینیو

باید استقبال بسیار خوبی صورت بگیرد. این رسمی در این باشگاه و میان این هواداران است. باید آن دو سال و نیم و جام‌هایی که کسب کردیم را به یاد داشته باشیم. اطمینان صد درصدی دارم که طرفداران، باشگاه و مسئولان آن از او استقبال خواهند کرد. 

موقعیت باشگاه پس از جدایی مورینیو

نمی‌توانم رتبه‌مان در لیگ را به یاد بیاورم ولی از آن زمان 50 بازی هدایت تیم را در دست داشته‌ام و اینجا جایی نیست که خواستار حضور در آن بودیم و باید بهتر شویم. به سختی در تلاش هستیم تا این وضعیت را عوض کنیم. وقتی در وسط فصل سرمربی را عوض می‌کنید، یعنی اوضاع وفق مراد پیش نرفته است.

مصدومیت پوگبا

نه، هنوز آماده نیست. البته تلاش زیادی انجام می‌دهد و باید ببینیم چه می‌شود.

واکنش بازیکنان به بازگشت مورینیو

فکر نمی‌کنم سرمربی تیم حریف تاثیری روی انگیزه بچه‌ها داشته باشد. آن‌ها برای خوب کار کردن در منچستریونایتد انگیزه دارند و می‌دانند که هر روز باید در تمرینات پیشرفت کنند تا بخشی از آینده بلند مدت باشگاه باشند. وقتی این پیراهن را بر تن می‌کنید، باید تمام توان‌تان را به کار بگیرید. بچه‌ها پس از بازی یکشنبه کمی مأیوس هستند ولی حالا همه نگاه‌ها روی بازی چهارشنبه شب است. 

اشتیاق برای فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی؟

نمی‌خواهم در مورد همه مصدومیت‌ها صحبت کنم. ما در خط میانی کمبودهایی داشته‌ایم و سه نفر از آن‌ها مدت زیادی در دسترس نبودند ولی بازگشت اسکات (مک تومینای) و پل اوضاع را بهتر می‌کند. مک تومینای و نمانیا (ماتیچ) کم و بیش آماده هستند، باید تمرین امروز را هم پشت سر بگذارند. اما باید دید بلند مدت داشته باشیم، نه این که فقط به بازی آینده فکر کنیم. 

نگران اخراج شدن هستی؟

نه، این باعث نمی‌شود بیشتر نگران شوم. فقط روی کار خودم تمرکز کرده‌ام و این یعنی تا جای ممکن خوب کار بکنم، به فکر بازی بعدی باشم و در کنار مدیریت، اهداف بلند مدت را دنبال کنم. به برهه‌ای از سال رسیده‌ایم که این اتفاقات رخ می‌دهد. هرگز دیدن این که همکاران شما در مدت کوتاهی شغل خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهند جالب نیست. در مورد برخی می‌توانید کل روز صحبت کنید و این که تاثیر VAR چه بوده است، دلیل اخراج در باشگاه‌های مختلف را نمی‌دانم. اما در بازی ساوتهمپتون-واتفورد تفاوتی که یک تصمیم در نتیجه بازی (و سرنوشت مربی واتفورد) ایجاد کرد را دیدیم. گاهی شانس دارید و گاهی نه. اما فرا رسیدن دسامبر، باعث افزایش نگرانی من نمی‌شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص

ژوزه مورینیو از زمان اخراج از رم در ماه ژانویه بیکار است و باشگاه‌های زیادی به او پیشنهاد کار دادند، اما این سرمربی پرتغالی هنوز باشگاه مد نظر خود را پیدا نکرده است. بن جکوبز، خبرنگار انگلیسی، در صفحه X (توئیتر سابق) خود عنوان کرد که باشگاه القادسیه متعلق به شرکت نفتی آرامکو، ژوزه مورینیو را هدف قرار داده و در نظر دارد آقای خاص را به عنوان سرمربی در فصل آینده در اختیار داشته باشد.

این تیم در آستانه صعود به لیگ حرفه‌ای عربستان است و آرزوی به چالش کشیدن تیم‌های متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان یعنی النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی را در سر دارد. جکوبز حتی اضافه می‌کند که مورینیو اواخر ماه مِی به شهر الخبر خواهد رفت تا با این باشگاه مذاکره کند.

مورینیو قبلا پیشنهادات هنگفت برخی از باشگاه‌های عربی مانند الشباب را رد کرده و به دنبال کاری می‌گشت که انگیزه کافی برایش ایجاد کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت