Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان: نتایج رسیدگی به اعتراضات آزمون جامع اصلح اعلام شد. تاریخ انتشار: 14:25 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۵۴۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، کچوئیان، از اعلام نتایج نهایی مولفه­‌های ارزشیابی صلاحیت حرفه­ای و نتایج رسیدگی به اعتراضات در پورتال اصلی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان با دریافت اعتراض‌های ثبت شده مهارت آموزان معترض در سامانه، برای بررسی وضعیت این افراد با تشکیل گروه در مرکز سنجش این دانشگاه، مسئولیت بررسی اعتراضات را عهده دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کچوئیان، از برگزار شدن آزمون جبرانی اصلح در پایان ماه جاری سخن گفت و افزود: قبول نشدگان در آزمون جامع اصلح می‌توانند روز جمعه ۲۹ آذر ماه سال جاری با شرکت در آزمون جبرانی اصلح و کسب حد نصاب نمره لازم، گواهی صلاحیت حرفه معلمی را دریافت نمایند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص نحوه برگزاری آزمون جبرانی اصلح تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی و نحوه برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع مهارت آموزان خواهد رسید.

این مقام مسئول، با اشاره به درصد رو به رشد قبول شدگان در آزمون جامع سال جاری نسبت به سال‌های قبل تصریح کرد: به استناد نامه ارسالی معاونت آموزشی دانشگاه، مدیران استان­ها موظف هستند مهارت آموزانی را که به هر دلیل موفق به دریافت نمره قبولی در دروس دوره مهارت آموزی خود نشده اند، نسبت به جبران دروس افتاده خود آگاه و زمینه شرکت آن‌ها در آزمون جبرانی را مهیا نمایند.

کچوئیان، در خصوص این مهارت آموزان تاکید کرد: اگر این افراد نتوانند قبل از برگزاری آزمون، موفق به جبران دروس افتاده خود شوند می‌توانند پس از شرکت و پشت سر گذاشتن آزمون جبرانی اصلح، بلافاصله دروس افتاده خود را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری ۹۹

وی، شرط دریافت گواهی صلاحیت حرفه معلمی برای این افراد پس از قبولی در اصلح را جبران دروس افتاده ذکر کرد.

سرپرست سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، در پایان خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام مهارت آموزان برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آزمون اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب امروز صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل درس ریاضی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس فیزیک و شیمی قابل دریافت است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل دروس ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روانشناسی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی منتشر شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود