Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زهره الهیان عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا ندارم که مستقل در انتخابات شرکت کنم و اگر در لیست نیروهای انقلاب باشم در رقابت‌های انتخاباتی شرکت می‌کنم وگرنه از لیست ائتلاف حمایت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الهیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با شورای ائتلاف برای ثبت‌نام هماهنگ کرده اید یا خیر گفت: بله دوستان خواهش کردند که بنده ثبت نام کنم، بنده هم از باب وظیفه ثبت نام کردم.

 نماینده مردن تهران در مجلس هشتم در پاسخ به سوال دیگری در مورد شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی گفت: در دوره‌های قبلی انتخابات نیز ستادهای انتخاباتی بنده به صورت مردمی شکل گرفت و هزینه‌ها متعارف بود و از هزینه‌های شخصی تامین شد. البته برخی از مردم داوطلبانه ستاد زدند و حمایت‌هایی انجام دادند.بنده تلاش کردم که هزینه های انتخاباتی‌ام به حداقل برسد و بیش از اینکه با پوستر و کاغذ تبلیغات داشته باشیم برنامه‌های خود را برای کارآمدی مجلس ارائه کنم.

 وی ادامه داد: در شرایط فعلی وضعیت متفاوت از انتخابات گذشته است. امروز در عصر فضای سایبر هزینه‌های تبلیغات به حداقل می‌رسد و از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت ها می توان بخش مهمی از تبلیغات و معرفی کاندیدا ها را انجام داد.

 وی تأکید کرد: ارائه برنامه از سوی نمایندگان بهترین تبلیغ است. ما در شرایطی هستیم که مردم خواستار کارآمدی مجلس هستند، مردم به دنبال نمایندگان کارآمدی هستند که بتوانند از حقوق ملت دفاع کنند. هر کاندیدایی که امروز به صحنه می‌آید باید برنامه برای کارآمدی مجلس آینده در دفاع از حقوق ملت ارائه دهد.

الهیان گفت: آسیب شناسی از وضعیت موجود مجلس اقدام مهمی است. باید نقاط ضعف مجلس فعلی را شناسایی کنیم و ببینیم چه علل و عواملی موجب شده است که مجلس دهم در حمایت از حقوق ملت کارآمد و در راس امور نیست. ارائه راهبرد برای رفع این آسیب ها و نقاط ضعف بسیار مهم است 

کد خبر 4787690

منبع: مهر

کلیدواژه: زهره الهیان مجلس شورای اسلامی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور هیئت دولت وزارت کشور لایحه تجارت ایران شورای نگهبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی