Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جبهه پایداری گفت: من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمی‌گیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می کنم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب که جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ثبت نام انتخابات حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شفافیت هزینه تبلیغات کاندیداها گفت: من به شدت طرفدار این موضوع هستم و اول از همه از خودم شروع می‌کنم؛ من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمی‌گیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می کنم اکنون هم دفتر آقای اراکی منبر داشتم و با پول آن تا اینجا آمدم برای همین پولی برای چاپ تراکت و تبلیغات ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این پرسش که رویکرد سیاسی اش به کدام جبهه سیاسی نزدیک تر است اظهار کرد: قاعدتا مورد حمایت جبهه پایداری هستم البته این جبهه اصولی دارد لیکن من از طرف این جبهه داوطلب نشده ام.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش که آیا فکر می‌کنید صلاحیت شما توسط شورای نگهبان تایید می‌شود؟ با بیان اینکه «فکر نمی کنم کار بدی کرده باشم» خاطر نشان کرد: قاعدتا اگر مشکلی وجود نداشته باشد صلاحیت بنده مورد تایید قرار خواهد گرفت. اگر دیدند کاری کرده ام حتما صلاحیت من را رد کنند؛ من شورای نگهبان را قبول دارم و اعضای آن را میشناسم و می دانم افراد خوبی در آن حضور دارند. افتخار شاگردی آیت الله جنتی را داشته ام و آقای شب زندار آدم بسیار خوبی هستند؛ همه اعضا از رفقایم هستند و افرادی نیستند که بخاطر پول و مال دنیا صلاحیت کسی را رد کنند.

دبیر کل جبهه پایداری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره مسئولیت نظارتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خود مجلس باید بتواند در ابتدا بر خودش نظارت کند و اجازه ندهد که هر کسی هر کاری که دلش خواست انجام دهد. اگر هم کسی تخلفی انجام داد باید زودتر برخورد کند تا بقیه اجرای عدالت در آن را مشاهده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم