Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان این مطلب افزود : در راستای هم افزایی و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه باید از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای خدمت به نیازمندان بهره ببریم و  بر اساس تعامل و هماهنگی های انجام شده با مرکز رسیدگی به امور مساجد مبلغ پیش گفته در این صندوق سپرده گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق تعاملات انجام شده و بر اساس ضوابط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این سپرده گذاری با هدف کمک به نیازمندان معرفی شده از طرف مرکز رسیدگی به امور مساجد انجام شده است که در آن متقاضی دریافت تسهیلات از طرف مرکز به صندوق امداد ولایت معرفی و بعد از احراز هویت تسهیلات به وی پرداخت می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد پیش از این نیز در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری داشته است، یادآور شد: این مرکز پیش از این دو میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرده بود که ۴۰۰ نفر از نیازمندان معرفی شده از تسهیلات صندوق بهره مند شدند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان، اتصال به شبکه شتاب و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع از مزایای صندوق امداد ولایت است.

وی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و گفت: سه شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران در خیابان های شریعتی ، خیابان فرجام و مالک اشتر است و ۴۴ عامل هم در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

برچسب‌ها اجتماعی استان تهران کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی استان تهران کمیته امداد امام خمینی ره سرمایه گذاری اجتماعی استان تهران کمیته امداد امام خمینی ره سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق