Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:19:40 GMT

رقابت خبرنگاران در جشنواره موسیقی فجر

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۰۲۰۴

نخستین جایزه «موسیقی و رسانه» با هدف تمرکز و توجه به کارکردهای رسانه در حوزه موسیقی به‌ عنوان بخش جنبی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فراخوان نخستین جایزه "موسیقی و رسانه" که در بخش جنبی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود، منتشر شد.

فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و نویسندگان حوزه موسیقی تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را برای شرکت در این بخش، به نشانی media@fajrmusicfestival.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ارسال کنند.

فراخوان نخستین جایزۀ «موسیقی و رسانه»

نخستین جایزۀ «موسیقی و رسانه» با هدف تمرکز و توجه به کارکردهای رسانه در حوزه موسیقی به‌ عنوان بخش جنبی سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر برگزار می‌شود و از دانش و آگاهی فعالان هر دو حوزه «خبر» و «موسیقی» بهره خواهد برد.

نخستین جایزه «موسیقی و رسانه» با هدف رشد، تحول و انگیزه در میان خبرنگاران و نویسندگان حوزه موسیقی در سی‌ و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، برگزیدگان این حوزه را به انتخاب هیات داورانی متشکل از استادان رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی، پژوهش هنر و پیشکسوتان عرصه خبر معرفی خواهد کرد.

اهداف برگزاری جایزۀ «موسیقی و رسانه»

ـ ایجاد انگیزه میان فعالان رسانه‌ای در حوزۀ موسیقی

ـ شناخت و معرفی استعدادهای برتر از میان خبرنگاران و نویسندگان حوزه موسیقی

ـ ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای در حوزۀ موسیقی

ـ معرفی و جلب توجه اهالی موسیقی نسبت به فعالان رسانه‌ای

ـ جلب توجه مخاطبان موسیقی به تولیدات رسانه‌های داخلی

نحوۀ برگزاری

ـ همه فعالان رسانه‌ای و نویسندگان حوزه موسیقی در رسانه‌های کاغذی، دیجیتالی و چندرسانه‌ای که مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند امکان ارسال اثر به دبیرخانۀ جشنواره را دارند.

ـ آثار در بازه زمانی یک ساله از تاریخ ۱ /۱۱ /۹۷ تا ۱ /۱۱ /۹۸ بررسی خواهد شد.

عناوین آثار ارسالی

آثار ارسالی در شاخه­ های گفتگو، گزارش، نقد، یادداشت، مقالۀ علمی‌ ( پژوهشی، ‌تخصصی، ‌ترویجی) و چندرسانه‌ای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

شرایط شرکت در نخستین جایزۀ «موسیقی و رسانه»

ـ فقط آثاری می‌توانند در نخستین جایزه «موسیقی و رسانه» شرکت کنند که تاریخ انتشار آنها از اول بهمن سال گذشته (۱۳۹۷) تا اول بهمن سال جاری (۱۳۹۸) باشد.

ـ مهلت نهایی ارسال آثار تا دوازدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ است.

ـ آثار باید در قالب فایل وُرد (word) یا پی‌دی‌اِف (PDF) و به همراه آدرس اینترنتی صفحه‌ای که در آن منتشر شده فرستاده شود (آثاری که بدون سند انتشار و یا با آدرس مخدوش باشند داوری نخواهند شد).

ـ هر فرد می‌تواند حداکثر در دو بخش و در هر بخش دو اثر ارسال کند.

جوایز

نخستین جایزۀ «موسیقی و رسانه» برگزیدگان خود را در همۀ شاخه‌ها به انتخاب هیات داوران معرفی و به آنها تندیس جشنواره،‌ لوح تقدیر و جایزۀ نقدی تقدیم خواهد کرد.

شیوۀ ارسال آثار

ـ فایل و لینک آثار باید به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی media@fajrmusicfestival.comارسال شود.

- فایل ارسالی همراه با مشخصات دقیق صاحب اثر یعنی (نام و نام‌خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شهر محل سکونت و شماره تلفن) باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر

ایسنا/خراسان شمالی دبیر استانی نخستین المپیاد ملی آموزش هنر خراسان شمالی بر ضرورت حضور قوی و پررنگ هنرجویان استان در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تاکید کرد و از حضور پنج تیم استان در این المپیاد ملی خبر داد.

مسعود مرواری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند تا در حدود ۱۰ رشته این دوره از المپیاد شرکت کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های هنرستان هنرهای زیبا نیز تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا در چهار رشته تئاتر، سینما، ساز ایرانی و گرافیک شرکت کنند.

وی در ادامه به تشریح و تبیین اهمیت نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر پرداخت و با توجه به ظرفیت‌های خوب هنری در این استان، از دبیران رشته‌های مربوطه خواست تا نسبت به تولید آثار فاخر و قوی برای شرکت در این رویداد با تمام توان اقدام کنند.

مرواری با اشاره به این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت ارشاد اسلامی به دنبال رصد هنرستان‌های پویاست، افزود: فعالیت و حضور قوی در این رویداد چشم انداز روشنی را پیش روی استان در راستای حمایت‌های بیشتر وزارتخانه خواهد گذاشت.

 وی همچنین بر تنوع آثار ارائه شده در کنار کیفیت تولیدات تاکید کرد و خواستار همراهی هنرجویان با استادان راهنما و بهره گیری از تمام توان و ظرفیت هنری شرکت کنندگان در آیین رویداد ملی شد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تهیه و تامین مواد اولیه، فضا و امکانات برای خلق آثار در رشته های مختلف از هیچ گونه حمایت و همراهی دریغ نمی کند و از این روی هنرجویان باید تمام دغدغه خود را صرف تولید آثار فاخر کنند.

دبیر استانی نخستین المپیاد ملی آموزش هنر، در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت و نقش کار تیمی و گروهی در رشته های مرتبط تاکید کرد و از هنرجویان منتخب برای شرکت در این رویداد خواست تا از فرصتی که نصیب آن‌ها شده به درستی استفاده کنند، زیرا این اتفاق تحولی را در آینده هنری‌شان رقم خواهد زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر