Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، امروز (سه‌شنبه) در سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

شهرداری ماهشهر با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته باید به مصاف پرسپولیس برود و در این دیدار نیز میزبان خواهد بود. با این حال طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، در صورتی که ورزشگاه ماهشهر آماده میزبانی از این دیدار نباشد، ماهشهری‌ها باید در شهر همجوار میزبان پرسپولیس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهشهر از شهرهای استان خوزستان محسوب می‌شود و این احتمال وجود دارد که آنها در یکی از ورزشگاه‌های این استان در اهواز، آبادان یا شهر دیگری که ورزشگاه مناسبی داشته باشد، به مصاف پرسپولیس بروند.

طبق اعلام سازمان لیگ، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ دوم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات این مرحله به شرح زیر است: (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

استقلال - سپاهان
شهرداری ماهشهر - پرسپولیس
تراکتور تبریز - مس کرمان
نفت مسجدسلیمان - شاهین شهرداری بوشهر

256 43

کد خبر 1327305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جام حذفی استان البرز باشگاه پرسپولیس انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال علیرضا بیرانوند بازیگران سینما و تلویزیون ایران آنفلوانزا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • پافشاری هوادار به برگزاری بازی با پرسپولیس در دستگردی
  • نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ: هر تصمیمی برای بازی استقلال- پیکان می گیرید برای بازی ما با هوادار اعمال کنید
  • شهر قم سالانه میزبان ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی است
  • عدم درخواست سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه میزبان دیدار پرسپولیس
  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)