Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:41:09 GMT

آسان‌ترین قرعه تاریخ پرسپولیس در یک چهارم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۳۱۱

آسان‌ترین قرعه تاریخ پرسپولیس در یک چهارم؟

تیم پرسپولیس در یک چهارم نهایی باید با شهرداری ماهشهر روبرو شود؛ تیمی لیگ دویی که روی کاغذ رقیب سرسختی برای پرسپولیس نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی میهمان شهرداری ماهشهر خواهد بود. سرخ ها پس از غلبه بر صنعت نفت، حالا با تیم جنوبی دیگری دیدار خواهند کرد و خوش شانس هستند که این بازی در خانه حریف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که این فرصت به وجود می‌آید تا در نیمه نهایی، میزبان باشند.

 

بسیاری اعتقاد دارند که این، آسان ترین قرعه سرخپوشان در یک چهارم نهایی است. نگاهی به قرعه ده سال اخیر سرخپوشان این موضوع را تایید می‌کند. سطح پایین ترین تیمی که پرسپولیس در یک چهارم با آن روبرو شد، گل گهر سیرجان و پتروشیمی تبریز در سال های ۹۴ و ۸۸ بود که هر دو در لیگ یک حضور داشتند.

 

پرسپولیس آن دو مسابقه را با پیروزی به پایان رساند که دیدار مقابل گل گهر در ضربات پنالتی به سود سرخپوشان تمام شد. به جز این دو، پرسپولیس در ۷ سال دیگر با تیم های لیگ برتری دیدار کرد و سه بار هم رقیب خود را شکست داد و به نیمه نهایی رفت.

 

البته فارغ از این مرحله، پرسپولیسی ها در جام حذفی شگفتی را برابر قشقایی شیراز و خیبر خرم آباد تجربه کرد و حالا شاگردان کالدرون باید بدون غرور وارد زمین شوند. نکته جالب این است که پرسپولیس در ده سال اخیر تنها یک دوره در یک چهارم غایب بود که آن هم به فصل ۹۵-۹۶ و شکست برابر قشقایی برمیگردد.

 

97-98 : پدیده (برد)
96-97 : صنعت نفت (باخت)
95-96 : -
94-95 : ذوب آهن (باخت)
93-94 : گل گهر (برد)
1392: فولاد (باخت)
91-92 : ذوب آهن (برد)
90-91: استقلال (باخت)
89-90 : سپاهان (برد)
88-89 : پتروشیمی تبریز (برد)

جام حذفی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران