Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@02:52:30 GMT

درب اتوماتیک شیشه ای ماندگار درب

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۵۱۱

درب اتوماتیک شیشه ای ماندگار درب

رپورتاژ تبلیغی / درب اتوماتیک شیشه ای MIG حاصل بیش از 20 سال تجربه ، پشتکار ، خلاقیت پرسنل گروه دربهای اتوماتیک ماندگار است .

درب اتوماتیک شیشه ای 

درب اتوماتیک شیشه ای MIG حاصل بیش از 20 سال تجربه ، پشتکار ، خلاقیت پرسنل گروه دربهای اتوماتیک ماندگار است .

باور به موفقیت و میل به پیشرفت روز افزون میهن عزیزمان ایران ما را بر آن داشت تا اقدام به طراحی و تولید اولین برند ایرانی دربهای اتوماتیک شیشه ای با نام تجاری MIG نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربهای اتوماتیک شیشه ای با طراحی خارق العاده ، از بهترین مواد اولیه تولید می شود و تمامی قطعات به کار رفته در MIG  دارای 4 سال گارانتی تعویض می باشد .

انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای

 

1- نوع کاربری درب بر حسب محل (مثلا بیمارستان , هتل ,مرکز خرید یا ادارات دولتی )

2-تعداد ترافیک یا تردد روزانه از درب ها

3- مقدار بودجه قابل دسترس برای تهیه درب اتوماتیک

4- انتخاب موتور درب شیشه ای

عوامل فوق نقش عمده تعیین کننده در انتخاب نوع دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای را دارا هستند .

 

درب اتوماتیک شیشه ای بر حسب نوع کاربری آن علاوه بر سادگی استفاده از آن ، قابل استفاده برای تمامی ورودی های می باشد. این درب ها بر حسب میزان تردد و ابعاد درب از آیتم های مختلف می توان استفاده کرد. همیشه نکته ای که در انتخاب درب های اتوماتیک مد نظر قرار دهید سرویس دهی و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده و برند موتور درب ، گارانتی درب اتومتیک از مهمترین موارد انتخاب می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا در مکان های زیر بصورت عمومی و خصوصی استفاده دارند : – هتل ها – بیمارستان های دولتی و خصوصی – فرودگاه های کشور – بانک ها – در اماکن و مراکز بزرگ عمومی و اداره ها – اماکن تفریحی و ورزشی – اماکن دولتی –سوپر مارکت ها بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای درب اتوماتیک از نوع تلسکوپی یک ریل تردد مخصوص هنگرهای درب را داراست . اپراتور در درب اتوماتیک شیشه ای یا کنترل باکس هنگرها را جلو و عقب می برد البته بوسیله موتور و تسمه تایمینگ  این کار را انجام می دهد . شیشه ها و فریم ها به هنگرها متصل بوده  و حرکت به صورت آویزان دارند .

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به نوع کاربری، برخی از آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

·         درب اتوماتیک شیشه ای کشویی (Sliding Automatic Doors)

با استفاده از حداقل فضا و داشتن حرکت خطی، درب اتوماتیک شیشه ای ساده ای محسوب می شود. همچنین در رابطه با ذخیره انرژی به صورت مطلوب و دارا بودن ظواهر زیبا و شکیل در ورودی ها بسیار داوطلب دارد. در نهایت به دلایل لوکس بودن، عملکرد بسیار ساده، امنیت بالا و سهولت در رفت آمد موجب می شود که این نوع درب اتوماتیک شیشه ای طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می تواند به صورت فریم دار یا بدون فریم یعنی فریم لس تولید شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)

از این نوع درب بیشتر در مکانهای پرتردد مانند اماکن عمومی یا واحد های تجاری استفاده می شود. مکانیزم عملکرد آن به صورت خطی است. در مقایسه با درب اتوماتیک کشویی در رنج مشابه دارای افزایش بازشوی مناسب تری می باشد. بدون کوچکترین تخریب براحتی و با هزینه مناسب نصب می شود. از 4 لت تا 6 لت تشکیل شده، با دوام است و از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید.

درب اتوماتیک منحنی (Curved Automatic Doors)

در فضاهایی که طراحی معماری آنها به حالت خطوط منحنی است، در هماهنگی بسیار زیبایی تجلی می کند. با ویژگی طراحی منحصر به فردی که دارد، ممکن است به صورت دایره، نیم دایره و یا قوسی از دایره استفاده شود. در هتل ها، مراکز تفریحی و ورزشی و ... بکار برده می شود.

درب اتوماتیک تاشو (Folding Automatic Doors)

با توجه به کاهش شعاع عملکرد در فضاهایی که دارای عرض کمی می باشند، درب اتوماتیک شیشه ای تاشو بکار می رود. بدینوسیله از بیشترین میزان باز شو و سرعت تقریباً بالای باز و بسته شدن برخوردار است. این درب ها را آکاردئونی و یا اتوبوسی نیز می نامند. جمع یا تاشوندگی می تواند به طرف داخل یا خارج ساختمان باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان (Revolving Automatic Doors)

یکی از شیک ترین و پرهزینه ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای به شمار می آید. در مکانی که با کمبود فضا مواجه نیستند، کاربرد فراوان دارد. از سه یا چهار لنگه یا لته درب تشکیل می شود که از مرکز بهم متصل می باشند. طراحی درب در حالتی است که علی رغم ترافیک بالای تردد، ورودی آن همیشه بسته است. بنابراین از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و دارای ضریب ایمنی بالاست.

 

کابین دوش ساده

در کابین دوش حمام که همانطور که گفته شد به آن دوردوشی نیز گفته می‌شود از دیوارهای با جنس شیشه های ضخیم ایمنی و یا مواد پلاستیک فشرده استفاده خواهد شد این شیشه ها و یا مواد پلاستیکی می تواند با توجه به درخواست مشتری نوع طراحی و مسائل دیگری متفاوت باشد. هر چه قطر شیشه های ایمنی استفاده شده در داخل کابین دوش بیشتر گردد ایمنی بیشتر این را برای افراد فراهم خواهد آورد حداقل ضخامت شیشه های استفاده شده در کابین دوش می‌تواند ۶ میلی متر و حداکثر آن نیز به طور معمول ۱۰ میلی متر خواهد بود. برای ایجاد تنوع زیبایی و گاه هم برای ایجاد نوعی پوشش می توان از طرح‌های مختلفی مانند طرح سندبلاست بر روی شیشه‌های کابین دوش استفاده نمود استفاده از سند بلاست برای کابین دوش می تواند محیطی را فراهم آورد که در زمانی که فردی در حال دوش گرفتن در حمام است از محیط های دیگر حمام مانند سرویس بهداشتی و یا دکوراسیون داخلی میز آرایش و تجهیزاتی مانند آنها استفاده گردد.

دور دوشی های ساده به طور معمول دارای درب های کشویی و یا جمع شو هستند ولی با توجه به نوع درخواست و فضای مورد نظر برای نصب کابین دوش درب های لولایی نیز می توانند برای کابین دوش استفاده شوند. در کابین دوش شیشه ای برای ایجاد استحکام و ایمنی بیشتر و همچنین در برخی از موارد با استفاده از متریال های ویژه برای ایجاد زیبایی می توان از فریم ها با جنس های مختلف استفاده نمود در بین تنوع مختلف و گسترده ای از فریم ها موجود در بازار فریم های آلومینیومی بیشترین تقاضا و استفاده در کابین دوش شیشه ای را دارند. استفاده از فریم های آلومینیومی در کابین دوش شیشه ای باعث خواهد شد تا میزان استحکام و در نتیجه ایمنی کابین دوش در حمام شما به طور چشمگیری افزایش یابد. در مقابل کابین های دوش شیشه ای با فریم آلومینیومی از کابین های دوش شیشه ای بدون فریم یا همان کابین دوش فریم لس استفاده می شود. این نوع از کابینت دوش شیشه ای در مورد طراحی متفاوت خواهد بود ولی می‌توان گفت که استحکام پایین تری را نیز در بر خواهد داشت.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان از هر منطقه یک معلم ماندگار معرفی و از ان‌ها تجلیل می‌شود که مجموعا ۱۶ معلم ماندگار در هفته معلم از آنها تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به تجلیل از ۴۰ معلم نمونه استان یزد نیز گفت: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان نواحی و مناطق استان برگزیده شده‌اند.
وی اظهار کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.
رحیمی نژاد ادامه داد: همچنین امسال برای انتخاب معلم نمونه از دانش اموزان، معلمان در سطح مدرسه نظرخواهی انجام شده است به نسبت جمعیت هر معلم در شهرستان و منطقه سهمیه اختصاص داده شده که از هر شهرستان، استانی و منطقه معلم نمونه انتخاب شده است.
۲۷۰ هزار دانش اموز در استان یزد تحصیل می‌کنند و ۱۶ هزار فرهنگی، تعلیم و تربیت این تعداد دانش اموز را برعهده دارند.
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت معلم نامگذاری شده است

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است