Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجفی نژاد گفت: نمایشگاه پژوهش و دستاورد فناوری و فن بازار از روز یکشنبه ۱۷ آذر افتتاح می شود و تا ۲۰ آذر از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ پذیرای عموم علاقمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نجفی نژاد» امروز(سه شنبه ۱۲ آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: هر ساله در آذر ماه هفته پژوهش برگزار می شود و  هفته پژوهش برای ۲۰ سال پیاپی در کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش در استان گلستان با بیان اینکه دستاوردها پژوهشی در این هفته ارائه شود و مردم نیز با این دستاوردها آشنا شوند، ادامه داد: این هفته فرصتی است تا پژوشگران نیز با نیازهای واقعی جامعه از نزدیک آشنا شوند و دغدغه ها و نیازهای جامعه را به پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی  تبدیل کنند.


وی گفت: بسیاری از کشورها با پژوهش توانستند مشکلات اشتغال، درآمد، رفاه اجتماعی را برطرف کنند و رابطه مستقیم و تنگاتنگی بین این مولفه ها با پژوهش وجود دارد.


رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان متذکر شد: کشور ایران که در حال توسعه است و به دنبال توسعه و تامین نیازمندی های خود است برای رسیدن به توسعه اقتصادی و اهداف باید اقدامات پژوهشی را پیش از پیش توجه کرد.


نجفی نژاد متذکر شد: توسعه علمی راه موفقیت بوده و استفاده از پژوهش ها و کاربردی کردن آن در این مسیر حائز اهمیت است.


وی گفت: هر ساله هفته پژوهش در آذر ماه با هدف ارتباط بیشتر با جامعه برگزار می شود و امسال برنامه های هفته پژوهش در استان ها از ۱۶ تا ۲۲ آذر برگزار می شود.


رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان بیان کرد: شعار امسال برای هفته پژوهش «پژوهش اثر بخش و فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» در نظر گرفته شده است.


نجفی نژاد تاکید کرد: در  نخستین روز از هفته پژوهش ۱۶ آذر  زنگ پژوهش در مدارس استان گلستان نواخته می شود و این زنگ با حضور مسئولان در یکی از مدارس گرگان به شکل نمادین نواخته می شود و در آن مراسم از دانش آموزان فعال در حوزه پژوهش تجیلی می شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم در ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری انجام شده است، تاکید کرد: در طول هفته نمایشگاه  پژوهش و دستاورد فناوری و فن بازار از روز یکشنبه ۱۷ آذر با حضور استاندار و سایر مدیران استانی دایر می شود.


رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان با بیان اینکهتورهای پژوهشی برای نخستین بار امسال در نظر گرفته شده، گفت: در طول این نمایشگاه شهروندان می توانند ثبت نام کنند و از نزدیک با دستاوردهای پژوهشی سطح استان آشنا شوند.

 

نجفی نژاد بیان کرد: محل برگزاری نمایشگاه  پژوهش و دستاورد فناوری و فن بازار  در پردیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان است  و از فناوران و پژوهشگران برتر استان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

 

وی گفت: ۸ دانشگاه، ۹ دستگاه اجرایی، ۲ استارتاپ جدید استان، تعدادی از تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضو خواهند داشت.


رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان متذکر شد: در کنار این نمایشگاه فعالیت مختلفی در نظر گرفته شده و کلیه شهروندان استان می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

 

نجفی نژاد بیان کرد: نشست تخصصی و کارگاه های علمی و پژوهش با موضوع مختلف در حاشیه این نمایشگاه برگزار شود.


وی ابراز داشت: ۳۰ پژوهشگر در استان در سامانه اطلاعات خود را برای پژوهشگر برتر استان ثبت کردند و این افراد  در ۶ کارگروه بررسی می شود و ۵ نفر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب خواهند شد.


رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان خاطرنشان کرد: ۳۰ غرفه در نمایشگاه  پژوهش و دستاورد فناوری و فن بازار  در نظر گرفته شده است و از روز یکشنبه ۱۷ آذر افتتاح می شود و ۲۰ آذر اختتامیه این نمایشگاه برگزار می شود و همه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ پذیرای عموم علاقمندان است.


نجفی نژاد متذکر شد: ۸۰ رساله دکتری، ۲۱۲ مورد پایان نامه، ۱۱۹ طرح تحقیقاتی از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه صورت گرفته است و عناوین آن موارد مورد نیاز و چالش های جامعه است‌.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات استان همدان شیراز هرمزگان مجلس شورای اسلامی اردبیل نجفی نژاد نمایشگاه هفته پژوهش پژوهش و فناوری پژوهشگر هفته پژوهش پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد