Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی نجفی نژاد بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص هفته پژوهش اظهارکرد: هر ساله هفته پژوهش در آذرماه با هدف ارتباط بیشتر با جامعه برگزار می شود.

وی افزود: امسال در استان از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ آذر برنامه های هفته پژوهش برگزار و همینطور یک هفته پژوهش هم به شکل ملی در کشور اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی نژاد گفت: شعار امسال پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید است و باید پژوهش ها به چرخه فناوری و تولید وارد شود.

وی بیان کرد: ستادی از ماه های قبل در استان شکل گرفته و رئیس ستاد (استاندار) و جانشین ستاد(رئیس دانشگاه) مشخص و جلسات هماهنگی برگزار شده است.

نجفی نژاد اضافه کرد: ۱۶ آذر در مدرسه دخترانه واثقی گرگان زنگ هفته پژوهش با حضور استاندار به صدا درخواهد آمد و و عناوین این هفته پژوهش، فناوری مدرسه، دانشگاه و جامعه، پژوهش، فناوری و رونق تولید، بیانیه گام دوم و پژوهش و فناوری، پژوهش، فناوری و رونق تولید و پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در روز به صدا درآمدن زنگ پژوهش از دانش آموزان برتر در امر پژوهش تجلیل خواهد شد.

نجفی نژاد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در محل پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبرداد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ آذر افتتاح و تا بعدازظهر چهارشنبه (۲۰ آذر) ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه برپا شده و هشت دانشگاه و پارک علم و فناوری، مرکز تحقیقات بنیاد نخبگان، ۹ دستگاه اجرایی و ۱۲ استارتاپ حضور دارند و در مراسم افتتاحیه از پنج برگزیده نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

نجفی نژاد از برپایی نشست های تخصصی و کارگاه های علمی در جنب نمایشگاه خبرداد.

کد خبر 4787676

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه منابع طبیعی گرگان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد