Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با بیان اینکه این استان ۳۵۰۰ واحد صنعتی دارد که بار اعظمی از زحمات را بر دوش استاندارد می گذارد،گفت:۱۰۴ آزمایشگاه همکار استاندارد در البرز فعالیت می‌کنند. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرج عزیزاله  شهبازی در دیدار با نیره سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران که عصر امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خطیر و گسترده ای بر هده سازمام ملی استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد ‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس از دخالت دولت و مجلس در امور سازمان استانداردرئیس سازمان ملی استاندارد: تدوین استاندارد 5 روغن گیاهی به ایران داده شدجزئیات جدید از دپوی 1500 کانتیر برنج در گمرک شهید رجایی / سازمان‌ ملی استاندارد در حال بررسی ‌است‌

وی افزود:  وظایف این سازمان  ارتباط مستقیم  و تاثیر گذاری بر موضوع سلامت و ایمنی مردم دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه این استان از استانهای صنعتی کشور بوده و 3500 واحد صنعتی دارد،بیان کرد: همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها با استاندارد امری ضروری است.

شهبازی با بیان اینکه فعالیت 104 آزمایشگاه همکار استاندارد در البرز بسیار موثر و مفید در جهت سلامت و ایمنی کشور محسوب می شود،گفت: علاوه بر سایر تکالیف این سازمان در حوزه‌های مختلف، استان البرز به دلیل دارا بودن واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه، بار مضاعفی از مسئولیت بر دوش استاندارد دارد.

نیر سادات پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد کشور نیز در این دیدار همراهی و تعامل استاندار البرز را با مجموعه استاندارد ارج نهاد و البرز را استانی موثر و فعال در این راستا دانست.

همچنین در این نشست مقرر شد شورای استاندارد استان البرز به ریاست استاندار البرز و با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد