Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرحمان ناصریان سه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صمت خوزستان بیان کرد: از روز شنبه ۱۶ آذرماه  به مدت ۷۲ ساعت شرکت های توزیع گاز " ال پی جی" در خوزستان و خودروهای حامل و توزیع کننده این گاز مکلف هستند برای دریافت سهمیه در سامانه ساتکا ثبت نام کنند تا نحوه توزیع این گاز در استان ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه با اشاره به اینکه سازمان صمت هیچ مسئولیتی در قبال تامین گاز ال پی جی خودروها ندارد ادامه داد: اولویت تامین و توزیع این گاز در استان برای مصارف خانگی به ویژه در مناطق روستایی است.

ناصریان ادامه داد: افزایش قیمت گاز ال پی جی برای خودروها به دلیل اینکه مصرف این گاز برای خودرو تخلف است قابل پیگیری نیست اما افزایش قیمت گاز ال پی جی برای مصارف خانگی غیر قانونی است و باید پیگیری شود.

هجوم مردم برای دریافت گاز " ال پی جی" در خوزستان

رییس انجمن گاز خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: در اهواز و سایر شهرستانهای خوزستان به دلایل مختلف از جمله کمبود گاز مایع و مصرف بالای خودروهایی که از این گاز به عنوان سوخت استفاده می کنند با هجوم مردم برای دریافت سیلندر گاز مایع مواجه هستیم و هر چقدر گاز در این مناطق توزیع می شود باز با کمبود روبرو هستیم.

سلیمان فخری بیان کرد: در سه هفته اخیر با کمبود گاز ال پی جی در استان مواجه هستیم و بر اساس بررسی های انجام گرفته ۷۰ درصد سیلندرهای گاز از سوی خودروها دریافت و مصرف می شود این در حالی است که اولویت مصرف این گاز با مصارف خانگی است.

وی گفت: قیمت هر سلیندر گاز در مراکز توزیع به دلیل مصرف بالا و کمبود گاز چند برابر شده و لازم است که برای حمایت از مصرف کنندگان خانگی به این موضوع رسیدگی شود.

در سه هفته اخیر به دلیل کمبود گاز ال پی جی در خوزستان و افزایش مصرف خودروهایی که از این گاز به عنوان سوخت استفاده می کنند برخی مناطق استان با کمبود  این نوع گاز مواجه شده و بسیاری از مراکز توزیع گاز ال پی جی در استان نیز تعطیل هستند.

اتحادیه مرغداران خوزستان واسطه‌های متخلف توزیع جوجه یک روزه را معرفی کنند

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان ادامه داد: اتحادیه مرغداران باید سندی را در مورد افزایش قیمت جوجه یک روزه از ۲ هزار و ۳۰۰ به چهار هزار و ۳۰۰ به سازمان صمت ارائه کنند تا این موضوع پیگیری شود.

وی ادامه داد: در حالیکه اتحادیه مرغداران استان مدعی است جوجه یک روزه افزایش قیمت ۲ برابری داشته است ،رییس سازمان صمت مازنداران به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای توزیع مرغ یک روزه در کشور این افزایش قیمت را رد کرد.

 قیمت گذاری شکر قهوه ای در خوزستان

 معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان بیان کرد: بر اساس درخواست واحد تولید شکر قهوه‌ای شرکت توسعه نیشکر استان این نوع شکر که در گذشته به دلیل قیمت گذاری نشدن در بازار امکان رقابت و فروش را نداشت توسط کارشناسان این سازمان قیمت گذاری شد.

ناصریان ادامه داد: بر اساس آنالیزی که انجام گرفت از سوی کارشناسان سازمان صمت قیمت هر کیلوگرم شکر قهوه‌ای در استان ۵۹ هزار ریال تعیین شد و سازمان حمایت از مصرف کننده نیز باید این قیمت گذاری را تایید کند.

شکر قهوه‌ای یکی از فرآورده‌های نیشکر است که علاوه بر مصارف خانگی در شیرینی پزی و به ویژه پخت انواع کیک ، مصارف دارویی فراوانی دارد.

 این فرآورده در ترکیب شیر، بستنی، خامه و انواع شیرینی به کار می رود.

شرکت توسعه نیشکر خوزستان واحد تولیدی این نوع شکر را با همکاری یک شرکت هندی از سه سال گذشته در استان راه اندازی کرد اما به دلیل تعیین قیمت نشدن این شکر امکان فروش در بازار را نداشت که در ستاد تنظیم بازار هفته گذشته مصوب شد قیمت کارشناسی این نوع شکر برای عرضه در بازار تعیین شود.

شناسایی توزیع کننده گوشت قرمز در خوزستان با کسری ۵۲ تن در توزیع

ناصریان درادامه این نشست گفت: یک مباشر( توزیع کننده) گوشت قرمز در استان در سهمیه توزیع گوشت خود ۵۲ تن کسری داشت که این فرد متخلف شناسایی و پرونده رسیدگی به تخلف آن به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی افزود: این فرد متخلف  ۲۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جریمه شد.

خوزستان کمترین افزایش قیمت کالا در کشور را داشت

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت صمت ،خوزستان بعد از استان سمنان کمترین افزایش قیمت کالا را بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین را داشته است.

وی گفت: سازمان صمت استان نسبت به این بررسی اعلام شده اعتراض کرد، چون جمعیت استان سمنان با خوزستان وشرایط اقتصادی و میزان مصرف کالا در سمنان با خوزستان قابل مقایسه نیست و باید این مورد دوباره بررسی شود.

برچسب‌ها گازرسانی ثبت نام خوزستان کمبود سوخت گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازرسانی ثبت نام خوزستان کمبود سوخت گاز مایع گازرسانی ثبت نام خوزستان کمبود سوخت گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول