Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تاکید بر اعمال یک سیاست برای همه داوران از سوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به داورانی که اشتباه می‌کنند یک سیاست جریمه‌ای، نه یک بام و دو هوا اعمال کند. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه تختی جم با بیان اینکه بازی فردا بر ما بسیار مهم است اظهار داشت: امیدوارم با حمایت هواداران پیروز میدان شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه این تیم بیش از یکماه است در ورزشگاه تختی جم بازی نکرده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته بازی تیم پارس جنوبی خارج از خانه بود و بازی با پیکان که عقب افتاد کار را برای ما سخت کرد ولی ان‌شاالله با حمایت هواداران و با تمام مشکلاتی که داریم  فردا با برنامه پیروز شویم.

کمالوند بیان کرد: تعدادی از بازیکنان پارس جنوبی مصدوم هستند و فردا تست نهایی برای حضور در بازی با ماشین‌سازی تبریز گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم فردا بازی زیبایی به نمایش بگذاریم به اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نسبت به قضاوت داور در دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی پرداخت و  گفت: در بازی پارس جنوبی با شاهین بوشهر تصمیمات داور حمید حاج‌ملک در مورد اعلام پنالتی و اخراج بازیکن شاهین صحیح بود و واقعا داوران از قشر زحمتکش هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد: اگر قرار است با داورانی که اشتباه می‌کنند برخورد شود باید برای همه یکسان و نباید سیاست یک بام و دو هوا باشد و اگر قرار است محرومیت باشد به همه داورانی که اشتباه می‌کنند اعمال شود.

بوشهر| سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز به نشست خبری در شهرستان جم نرسید بوشهر| کمالوند: استخوان‌های ما خُرد شده است اما تیمم را رها نمی‌کنم/ اگر قرار است دولت به فوتبال کمک نکند باید برای همه باشد لیگ برتر فوتبال| رقابت دربی بوشهری‌ها به تساوی انجامید

کمالوند با تاکید بر حضور هواداران برای حمایت از تیم پارس جنوبی افزود: امیدواریم بتوانیم از بازی‌های آسان نتایج بهتری بگیریم.

دیدار پارس جنوبی‌جم و ماشین سازی ساعت 14 فردا چهارشنبه در ورزشگاه تختی جم با داوری سیدوحید کاظمی و  کمک‌ها حسن ظهیری و براتعلی مولوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قضاوت داوران خراسان جنوبی در رنکینگ اسنوکر کشور

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مورد عجیب عبدالله
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد