Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و انبوه‌سازی ساختمان و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از 28 آبان ماه تا 1 آذر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به طور همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و ماشین‌آلات وابسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه اولین دوره برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قالبی نو می‌باشد. نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در سال های قبل طی هفت دوره برگزار گردیده و امسال با هدف تخصصی‌تر شدن روند برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت‌های متخصص با نام دیگری برگزار می‌گردد.

ساختمان آنلاین سعی دارد با اطلاع رسانی دقیق تمامی رویدادها و دوره های حوزه صنعت ساختمان، شما را یاری کند.

نحوه برگزاری نمایشگاه

این نمایشگاه در سطح بین‌المللی و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌برقی استان اصفهان و همچنین با حمایت و همکاری تمامی اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

هدف این نمایشگاه معرفی آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نو داخلی و خارجی در زمینه سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و انبوه‌سازی و در سه بخش ساختمان، ماشین‌‌آلات و تجهیزات وابسته است. همچنین فراهم نمودن شرایط برقراری ارتباط و تعامل بین فعالان این حوزه‌ها به منظور همکاری‌های مشترک و یا ارتقای سطح دانش آن‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ساختمان آنلاین به عنوان جامع ترین و تخصصی ترین سایت صنعت ساختمان، از شما صاحبان صنایع، فعالان صنعت ساختمان، فعالان صنعت آسانسور و پله‌برقی و سایر تجهیزات وابسته، به ویژه مجموعه‌هایی که دستاوردهای نوین در زمینه‌های سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و انبوه‌سازی ساختمان دارند دعوت به عمل می آورد که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. همچنین ستاد برگزاری نمایشگاه در تلاش بوده که بتواند شرکت‌های خارجی فعال در زمینه‌های مرتبط و یا نمایندگان آن‌ها در ایران را جهت حضور در نمایشگاه دعوت نمایند.

از دیگر اقدامات مهم ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مصالح و تکنولوژی سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و انبوه‌سازی ساختمان و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، تلاش در جهت دعوت از مقامات کشوری و استانی به منظور حضور در افتتاحیه نمایشگاه می‌باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی مصالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر