Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «عکا»، سرتیپ «ران کوخاو» فرمانده سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی نسبت به توانایی‌های موشکی گروه‌های مقاومت در غزه و لبنان هشدار داد.

کوخاو توضیح داد ارتش رژیم صهیونیستی در حال انجام اقدامات مختلفی است تا با چالش توسعه تهدیدات موشکی مقابله کند؛ وی تأکید کرد تحقق دفاع هوایی به طور کامل، امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسرائیل در پرتو تلاش‌های دشمنانش برای دستیابی به تسلیحات پیچیده و موشک‌های مدرن، درگیر یک رقابت تسلیحاتی و درصدد توسعه سیستم‌های دفاع هوایی است.

این ژنرال صهیونیست در مورد اوضاع امنیتی این رژیم گفت: «اسرائیل می‌خواهد عملیات خود را بر مرز‌های شمالی متمرکز کند، زیرا این منطقه خطرناکترین جبهه برای آن است، اما تهدیدات نوار غزه، همواره تمرکز ما را منحرف می‌سازد و ما ناگزیریم متوجه جنوب شویم.»

وی همچنین گفت: «دشمنان اسرائیل از جمله ایران، حماس و حزب‌الله، بسیار باهوش هستند.»

بر اساس آمار شین بت، طی دو سال گذشته بیش از ۲۶۰۰ راکت و خمپاره از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

در آخرین دور از درگیری‌ها در نوامبر سال جاری که به تلافی ترور «بها ابوالعطاء» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی صورت گرفت، ۴۰۰ راکت و خمپاره در کمتر از ۵۰ ساعت به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه حزب الله حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از حملات موشکی سنگین به «کریات شمونه» و اطراف آن در اصبع جلیل خبر دادند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این حملات حدود ۴۵ موشک «کاتیوشا» به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و کریات شمونه پرتاب شده است.

کانال ۱۲ عبری زبان مدعی رهگیری تعدادی از این موشک‌ها شد.

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی