Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:09:37 GMT

هرگونه مسقف‌سازی و محصورسازی گلزار شهدا ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۲۴۹۸

رئیس اداره گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: هرگونه مسقف‌سازی و محصورسازی گلزار شهدا ممنوع است و اگر بخشداران اصرار بر مسقف‌سازی دارند باید تضمین بدهند که از ابتدا تا انتهای طرح با هزینه فرمانداری اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سید علی مرتضوی عصر امروز در جلسه ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان لنجان اظهار کرد: یکی از نقاط مهم هر شهر گلستان شهدا آن است اما گلستان شهدای زرین‌شهر هنوز برای ساماندهی کامل آن اقدام عملی درخوری را شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تأکید کرد: هرگونه مسقف‌سازی و محصورسازی گلزار شهدا ممنوع است و اگر بخشداران اصرار بر مسقف‌سازی دارند باید تضمین بدهند که از ابتدا تا انتهای طرح با هزینه فرمانداری اجرا شود و امکان زیارت قبور شهدا در تمام ساعات برای مردم فراهم باشد.

محسن یونسی ظهر امروز در جلسه ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان لنجان اظهار کرد: شهرستان لنجان نسبت به تعظیم شعائر از وضعیت مناسبی برخوردار است، اما با توجه به تعداد بالای شهدای شهرستان سطح انتظارات بسیار بالاتر از شرایط موجود است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری لنجان خاطرنشان کرد: در میان گلزار شهداهای شهرستان لنجان، گلزار تک مزاری بقیع چمگردان و گلزار شهدای کچوئیه هنوز ساماندهی نشده و اقدامات لازم در خصوص این گلزار باید در اسرع وقت اجرایی شود.

وی با تأکید بر برگزاری منسجم جلسات هیات امنای گلزارهای شهدا تصریح کرد: طرح تحویل و تحول هنوز در 10 گلزار شهدای شهرستان لنجان اجرایی نشده و هیأت‌امنای گلزار شهدای زرین‌شهر نیز باید هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

یونسی با توجه به درپیش بودن انتخابات در کشورمان یادآور شد: دستگاه‌های دولتی موظف به فراهم کردن بستر حضور مردم در انتخابات هستند و همان‌طور که مستحضرید از دو روز قبل فرآیند ثبت‌نام نامزدها شروع‌شده و در محیطی آرام در حال پیگیری است.

وی انتخابات پرشور را نقطه عطفی در تاریخ کشورمان دانست و تشریح کرد: بر اساس ماده 11 قانون انتخابات تمامی دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند باید در حد توان، امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بسیج کنند.

سید احسان میرزایی هم در این نشست از ابتکار شهرداران شهرستان لنجان در ساماندهی گلزارهای شهدای گمنام تشکر و اظهار کرد: طرح گلزار شهدای گمنام ورنامخواست را برای اجرا در مسکن مهر فولادشهر ارائه کردیم و با توجه به انتظارات مردم باید اجرای این طرح با سرعت بیشتری پیگیری شود.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان از رویدادی بزرگ اقدام در بخش فولادشهر خبر داد و تصریح کرد: یادواره شهدای اقوام و عشایر و اولین تشییع شهدای گمنام در روزهای آتی در بخش فولادشهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و پس از آن راهیان نور دانشجویی نسبت به ترمیم عکس شهید قجه‌ای در جاده اهواز خرمشهر، محل شهادت این سردار اقدام خواهیم کرد.

میرزایی در پاسخ به کج‌سلیقگی برخی مسؤولان در حذف نام شهدا در برخی شهرها عنوان کرد: زندگینامه هرکدام از شهدایی که معابر به نام آن‌ها نام‌گذاری شده در ورودی کوچه‌ها نصب خواهد شد تا مردم هرچه بیشتر با شهدای شهرستان آشنا شوند.

انتهای پیام/63081/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان شهدا بنیاد شهید گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با توجه به ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور به کلیه دستگاه‌های اجرایی، دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس قانون ممنوع است.

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری این سازمان، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوء استفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.ا

فزایش چراغ خاموش حقوق کارمندان دولت | ابلاغیه جدید سازمان اداری و اســتخدامی برای پرداخت های مناسبتی

در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

بر اساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذیربط خود تخلف محسوب می‌شود.

این بخشنامه همچنین یادآور می‌شود که بر اساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحدهای تابعه، تصریح می‌کند که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان کرده و تاکید می‌کند که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند نیز مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

کد خبر 848727 برچسب‌ها خبر مهم کارمندان سازمان امور اداری و استخدامی دولت

دیگر خبرها

  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است