Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات داوران بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با برگزاری ویژه برنامه هفته پژوهش، چهار عنوان مقاله را به عنوان آثار برگزیده بخش علمی این جشنواره معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم جلالی، دبیر بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با اعلام این که 175 عنوان مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: از بین آثار ارسالی 114 عنوان مقاله کیفیت بایسته را برای داوری داشت که پس از بررسی های لازم توسط هیات داوران و ریزش اولیه 55 مقاله به مرحله دوم راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد 9 عنوان مقاله برای انتشار در نشریه علمی تخصصی  «پژوهش در ادبیات کودک و نوجوان» دانشگاه شهید بهشتی انتخاب و در نهایت 4 اثر به عنوان  مقالات برتر معرفی شدند.

بر اساس رای داوران آرزو نجفیان و سارا رزقی با مقاله «تاثیر استفاده از اصول صرف طبیعی در کتاب های قصه کودک بر جذب مخاطب» به عنوان رتبه اول، فاطمه رنجبر با مقاله « واکاوی اشتراکات و تنوع مضامین، مولفه ها و شیوه های اجرایی در فرهنگ قصه گویی ایرانی و خارجی» به عنوان رتبه دوم، فاطمه فرزانه با مقاله «بررسی نقش مبلمان شهری در ترویج قصه گویی» و معصومه کریمی و زهرا زارعی با مقاله « قصه گویی دیجیتال رویکردی نوین برای آموزش شهروندان جهانی و تبادلات بین المللی» مشترکا به عنوان رتبه سوم معرفی شدند.

مریم جلالی دبیر علمی جشنواره،  حسن ذوالفقاری، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مریم شریف نسب، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به عنوان هیات داوران بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی آثار این بخش را مورد بررسی و داوری قرار دادند.

مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از 26 الی 30 آذرماه در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره پژوهش قصه گویی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند