Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در این پیام خطاب به شهروندان عزیز و فرهیخته، فرزانگان گرانمایه و فرزندان غیور استان خراسان جنوبی اظهار داشت: زیباترین دستاورد هر خدمت بی‌منتی، لبخند رضایت مردم و به ثمر نشستن درخت تلاش‌هایی است که در سایه همت و همدلی، میوه شیرین توسعه، پیشرفت و آبادانی می‌دهد و می‌توان به طعم شیرین، عطر فراگیر و وجود چشم نوازش افتخار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون و همزمان با گذشت یک سال از آغاز مسئولیتم به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید و استاندار خراسان جنوبی، بیش از هر زمان به خدمتگزاری شما مردم شریف افتخار می‌کنم و سجده شکر این توفیق بزرگ را به آستان ربوبی فرود می‌آورم که موهبت عظیم بهره‌گیری از تجربه‌ها و اندوخته‌های مدیریتی‌ام را برای توسعه و آبادانی استانی بسیار مهم عطا فرمود که به داشتن مردمانی خونگرم، شریف، مهربان، پاک، نجیب، ولایت مدار، شهیدپرور، فرزانه و سربلند مفتخر است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: سال‌ها تلاش مسوولان گذشته و یک سال کوشش همراه با امیدِ اینجانب و همراهان عزیزم، اینک در آستانه تحولات بزرگی قرار گرفته‌ است، ناگفته پیداست فتح قله‌های پیشرفت و آبادنی بیشتر، همراهی و همدلی همگان را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: برنامه‌ها، طرح‌ها، نظرها، تفکرات و تجربه‌های اینجانب که از بدو حضور مورد لطف شهروندان عزیز قرار گرفت و با اقبال و همراهی مهربانانه همه مسوولان و مدیران، طیف‌ها و جریان‌های سیاسی، اجتماعی و ارزشی، گروه‌های دلسوز استان، قاطبه سازمان‌ها و نهادهای انقلابی، شخصیت‌ها و نخبگان استان همراه شد، چکامه‌ای از شعر بلند توسعه و آغازی بر قدم‌های بزرگ در راه پیشرفتِ استانی است که درخشان شدن ستاره‌اش در آسمان کشور، حق آن، و زندگی آرام و توأم با آسایش و رفاه، تحفه نجابت و صبر و تلاش‌های مردمان سخت کوش آن باید باشد.

معتمدیان گفت: در یک سال تلاش برای تحقق شعارهای توسعه محور دولت محترم در استان، ذیل توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به این استان ولایت دوست، و در یکسال کوشش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مجموعه استانداری برای تغییر نگاه‌ها از معطوف شدن به محرومیت‌های استان به سمت ظرفیت‌های فراوانش، آنچه اینک شاهدیم؛ استانی سرافراز، پیشرو، پویا و مطرح در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دینی، فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی است.

وی افزود: لذا لازم می‌دانم با تاکید و تکیه همیشگی به برکات فزاینده خون پاک شهدای این استان که همواره چراغ راه ما بوده‌اند و خیرخواهی پرچمداران عزت و دعای همیشگی دلسوزان خراسان جنوبی، از همراهان عزیز و گرانقدرم در پیمودن این راه سخت قدردانی کنم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بدینوسیله از مردم شریف و عزیز سراسر خراسان جنوبی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، نماینده معزز ولی فقیه در استان، نماینده عزیز مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، امامان محترم جمعه و جماعات استان، کلیه دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی ذیل قوای سه گانه، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، بسیج همیشه پرافتخار و بسیجیان سلحشور، اعضای محترم شوراهای اسلامی، فرمانداران، شهرداران و بخشداران، مدیران کل و کارکنان ادارات، نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها، معتمدین محترم، صاحبنظران، اساتید دانشگاه‌ها، اصحاب رسانه، تولیدکنندگان و صنعتگران و تلاشگران عرصه اقتصاد، اهالی عزیز و گرانقدر فرهنگ و هنر، جامعه ورزشی، جامعه پزشکی و بهداشت و درمان، جامعه همیشه پرتلاش کارگران و کشاورزان، فرهنگیان فرهیخته، مرزداران غیور، جامعه پرتلاش و نجیب بانوان خراسان جنوبی و به ویژه از نگاه پرمهر و امیدبخش و رسالت آفرین همه مجموعه‌های حاکمیتی و دولتی در سطح ملی به این استان سپاسگزارم و با کمال اعتماد به ظرفیت‌های این استان پهناور و با نهایت اعتقاد به استعدادهای شگرف و سخت کوشی مردم شریف آن، آینده خراسان جنوبی را بسیار روشن‌تر از امروز و افق‌های پیش‌رو را بسیار دلگرم کننده‌تر از قبل می‌بینم.

وی گفت: از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت مناسب‌تر به این مردم قدرشناس و شریف را مسألت دارم و در پایان اولین سال حضورم در استان به پیشگاه همه شما مردم عزیز و سربلند، از صمیم قلب و به پاس اراده‌ها و همت‌ها و همراهی‌های بی پایان شما، ادای احترام می‌نمایم و در محضر خداوند متعال متعهد می‌شوم، در کنار شما و برای شما و به مدد و یاری دست‌های توانمند شما، در سال‌های حضورم برای ساختن استانی آبادتر و خلق حماسه‌هایی بزرگ‌تر، از هیچ تلاشی فروگذار ننمایم.

محمدصادق معتمدیان آذرماه سال گذشته با رای اعتماد هیات دولت هفتمین استاندار خراسان جنوبی شد.

برچسب‌ها محمدصادق معتمدیان خراسان جنوبی دولت توسعه پایدار همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی دولت توسعه پایدار همدلی خراسان جنوبی دولت توسعه پایدار همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضد صهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی بویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان آزادی بیان عنوان و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای مظلوم غزه چهره واقعی تمدن غربی بیش از پیش برای مردم جهان آشکار و مشخص شده است که مدعیان آزادی بیان، به چیزی غیر از حفظ سلطه‌گری خود پایبند نیستند.

رئیس جمهور در ادامه، خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه را رویدادی بزرگ و دارای ابعادی گسترده توصیف کرد و ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در آشکار کردن و به تصویر کشیدن ماهیت بدون روتوش غربِ مدعی افزود: بدون تردید این خیزش و بیداری در مقابل ظلم و جنایت و سلطه‌گری با اعمال خشونت، ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر اهمیت موضوع کنترل و نظارت مدیران بر عملکرد زیر مجموعه خود، تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز رضایت از گزارشات مسئولان اقتصادی دولت درباره کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدیندگی و کاهش قیمت ارز، استمرار این روند را نیازمند کنترل و مراقبت ویژه دستگاه‌های مربوط دانست و در این راستا تشکیل منظم شورای اقتصاد و ستاد تنظیم بازار را ضروری دانست.

رئیسی همچنین برنامه بازدید خود از مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران را اقدامی در راستای سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با مردم این مناطق به منظور پیگیری و رفع مشکلات‌شان دانست وبا بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و ارتباط نزدیک با آن‌ها از نظر اثرگذاری هیچ جایگزینی ندارد، از همه وزرا خواست ضمن توجه ویژه به ارتباط‌گیری با مردم و شنیدن مشکلات و مطالبات آن‌ها برای آن بخش از مردم جامعه که امکان ارتباط مستقیم با دولتمردان ندارند نیز برنامه‌ریزی کنند.

رئیس جمهور ناظر به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره ضرورت اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور، تصریح کرد: اقتضای قانون و تدبیر نیز آن است که ما با پیشگیری قبل از وقوع حادثه نسبت به رفع زمینه‌های آن اقدام و تا جایی که امکان دارد از وقوع خسارات و حوادث جلوگیری کنیم.

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به حضور و بازدید رئیس جمهور محترم و تعدادی از وزرا در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، این اقدام را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های بازدید از مناطق مختلف پایتخت به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هم راستا با برنامه سفرهای استانی دانست و از تداوم آن در دیگر مناطق تهران با توجه به تراکم جمعیتی موجود در پایتخت خبرداد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به ورود دولت به موضوع کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات با دستور رئیس جمهور گفت: با اقدامات صورت گرفته میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات به حداقل ممکن رسیده و از میزان متوسط دنیا هم پایین‌تر است که این از دستاورد مهم دولت در دو سال و نیم گذشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل معدود کالاهایی که از این فرایند باقی‌مانده بود نیز با پیگیری جدی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر جهاد کشاورزی در چند روز اخیر حل و فصل و مقرر شد این کالاها یا مرجوع شده یا برای مصرف دامی به کشور وارد شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل و فصل محموله حاوی روغن در بندر عباس که مورد تاکید جدی رئیس جمهور بود گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال ۹۹ وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند و محموله سوم که مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفت، نیز با پیگیری‌ها صورت گرفته از سوی معاون اول رئیس جمهور، مالک محموله پذیرفت با پرداخت هزینه بارگیری و حل و نقل، محموله سوم را مرجوع کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در جلسه امروز به تقدیر رهبری معظم انقلاب از نظام سلامت کشور به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و بی‌نظیرترین نظامات سلامت در منطقه و همچنین خدمات وسیع درمانی و پزشکی به مناطق محروم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تلاش مضاعف این روند را ادامه خواهد داد و با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های نظارت بر سلامت و درمان به صورت مستمر سلامت مردم را پایش و کنترل می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از بهره برداری از ۸ هزار ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز عملیات اجرایی ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف از جمله ۲۶۴ هزار واحد در بافت فرسوده و ۵۰۰ هزار واحد روستایی آغاز شده و در فرایند ساخت قرار دارند و همچنین ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر نیز تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به اقدامات صورت گرفته در اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح و رفع شده و امسال با هدف‌گذاری صورت گرفته بنا داریم مشکل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای را تا حد زیادی حل کنیم که البته این مهم به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر دادگستری نیز در این جلسه از به صفر رسیدن پرونده پرداخت دیه از بیت المال خبر داد و افزود: در سال گذشته برای اولین بار در این دولت توانسته‌ایم پرونده پرداخت دیه‌هایی که به عهده دولت بوده با کمک سازمان برنامه و بودجه به صفر برسانیم و درصدد هستیم مشکل تعداد اندکی از پرونده‌های باقی‌مانده که دارای اشکال و ایراده بوده نیز رفع کنیم.

کد خبر 847904 منبع: فارس برچسب‌ها اقتصاد - تورم خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست