Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: امروز در سومین روز از مهلت ثبت‌نام از داوطلبان مجلس یازدهم، ۱۲ نفر در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران ثبت‌نام کردند‌.

محمد نوذری  رئیس ستاد انتخابات استان ایلام عصر  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان مجلس یازدهم امروز سه‌شنبه ۱۲ نفر در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد  ۸ نفر مربوط به حوزه شمالی(ایلام ) و ۴ نفر نیز حوزه جنوبی(دهلران) است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام خاطرنشان کرد: در مجموع تاکنون ۲۷ نفر آمادگی خود را جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرده که از این تعداد ۱۵ نفر مربوط به حوزه شمالی(ایلام ) و ۱۲ نفر حوزه جنوبی(دهلران) است.

وی بیان کرد: در روز اول و دوم ثبت‌نام  نیز ۱۵ داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده‌اند.

نوذری تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با درد داشتن مدارک قانونی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با مراجعه به دو حوزه انتخابیه ایلام ودهلران نام‌نویسی کنند.ب

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از  دهم آذرماه در فرمانداری‌های ایلام و دهلران آغاز و تا ۱۶ آذرماه به‌مدت ۷ روز و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر ادامه دارد.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام مجلس شورای اسلامی داوطلبان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی