Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آمار منتشر شده از سوی ستاد انتخابات استان گیلان تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان تا این لحظه به ۹۹ نفر رسیده است. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات استان گیلان تا این لحظه تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان به 99 نفر رسیده است که در این میان چهره‌های سیاسی برجسته‌ای مشاهده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین روز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز 37 داوطلب شامل 34 نفر مرد و 3 نفر زن با حضور در حوزه‌های انتخابیه مربوط به خود در استان گیلان نام‌نویسی کردند.

اسماعیل سرائی، معاون سابق توسعه پایدار و محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، سید محمد احمدی فرماندار سابق شهرستان رشت، رودبار و لاهیجان و معاون سابق اقتصادی استاندار گیلان، حجت‌الاسلام سید رضا مطهری کاندیدای سابق انتخابات مجلس، شاپور مرحبا نماینده ادوار آستارا و احمد دنیا مالی عضو سابق شورای شهر تهران از جمله چهره‌هایی بودند که امروز نام‌نویسی کردند.

انتخابات 98| گزارش تسنیم از سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر کشور / از حضور نمایندگان ادوار تا ثبت نام قاضی پرونده نجفیتا انتخابات| ثبت‌نام 3080 نفر تا پایان روز سوم نام‌نویسی برای تصدی کرسی در خانه ملتسخنگوی ستاد انتخابات کشور: ثبت‌نام 3080 نفر تا پایان روز سوم

ثبت‌نام در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌های استان گیلان از ساعت 8 تا 18 انجام می‌شود و این روند تا 16 آذرماه ادامه خواهد داشت و در صورت ضرورت و حسب تشخیص وزیر کشور، فرآیند ثبت‌نام در این روز تا ساعت 24 قابل تمدید است.

انتهای پیام/613/a

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی