Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: نشست امروز جمع بندی عملکرد دوستان رسانه ای کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات درباره سوخت بود که  به صدا و سیما ماموریت دادیم نسبت به آگاهی رسانی در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان این که دوم دی ماه ۹۶ قرار بود این طرح اجرا شود اما به دلایلی اجرای آن به تعویق افتاد، اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه سوخت انجام شده و از همه دوستنان در این زمینه تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته درباره عدم اقناع سازی صحبت هایی شده است که چنین نیست چون این دست موضوعات می تواند به مدل و روش های دیگر داشته باشد.

رحمانی فضلی با بیان این که موضوع تنظیم بازار یکی از موضوعات مطرح شده در ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی بود، تصریح کرد: در این نشست تاکید شد مواجهه با افزایش قیمت بیش از این نشود و تا جایی که امکان دارد از کالاهای ذخیره شده استفاده شود.

وی اضافه کرد: اگر چه با وجود افزایش قیمت بنزین ممکن است یک مقدار افزایش قیمت داشته باشیم اما این افزایش قیمت نباید افسار گسیخته باشد. سود جویی برخی افراد در افزایش قیمت کلاها بی توجهی به افکار عمومی است.

وزیر کشور با یادآوری ۱۶ آذر روز دانشجو این روز را نماد مبارز با استکبار دانست و گفت: شهادت دانشجویان در این روز خاطره غم انگیزی است که باید مبنایی برای انسجام، وحدت، دشمن شناسی و آگاهی بخشی باشد.

وی افزود: قرار شد در روز ۱۶ آذر برنامه هایی در دانشگاه های کشور برگزار شود.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: بنده هم امروز گزارشی از  روند کلی افزایش قیمت مطرح کردم و نقاط مثبت و ضعف و مواجهه با این موضوع مطالبی را بیان کردم که قرار شد دستگاه های مربوطه موارد را آسیب شناسی کننند.

برچسب‌ها صدا وسیما بنزین عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا وسیما بنزین عبدالرضا رحمانی فضلی صدا وسیما بنزین عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود