Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به پایان مرحله نخست پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان استان گفت: تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده استان پرداخت شده است. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس امشب در بیست و هفتمین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت: در بخش کشاورزی مرحله نخست پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تا کنون 100 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده استان پرداخت شد و به زودی پرداخت مرحله دوم کمک‌ها به خسارت‌دیدگان آغاز می‌شود.

استاندار گلستان افزود: در یکی دو ماه اخیر شاهد کندی روند پرداختی‌ها به کشاورزان سیل‌زده بودیم که علت اصلی آن عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف بود که با پیگیری استان این مشکلات برطرف شد.

‌کشاورزان سیل‌زده آزادشهر کمک بلاعوض ‌دریافت نکردند740 میلیاردریال کمک بلاعوض و تسهیلات به کشاورزان سیل‌زده گمیشان پرداخت شد‌پرداخت 101 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان سیل‌زده گلستان

وی درباره بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده نیز با مطلوب دانستن روند ساخت و سازها گفت: تعمیر همه واحدهای خسارت‌دیده به اتمام رسیده و اکنون هم ساخت نزدیک به 7 هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

حق‌شناس بیان داشت: در روزهای اخیر هم اتاق بازرگانی تهران از مناطق سیل‌زده استان بازدید کردند که قرار شد 65 واحدمسکونی، یک مدرسه و یک زمین فوتبال در شهرستان‌های گمیشان و آق‌قلا بسازند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان افزود: با توجه به اهمیت نقش استان خوزستان در تامین امنیت غذایی کشور، با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در استان و نظارت استاندار و معاونین، عملیات انتقال گندم از مراکز روباز به سیلو‌ها در دستور کارقرار گرفت.

وی ادامه داد: و به منظور صیانت از دسترنج گندمکاران خوزستان با فعالیت شبانه روزی تمام نیرو‌ها اعم از کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اداره کل تعاون روستایی خوزستان با چادر کشی و محافظت اصولی هیچ گونه خسارتی به گندم‌های موجود در مراکز رو باز وارد نگردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد:  از ابتدای فصل خرید گندم از  ۲۰ فروردین تا کنون بیش از ۸۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
جهان نژادیان گفت:  از این میزان بیش از ۶۵۰ هزار تن در مراکز نگهداری روباز خریداری شده بود و در راستای انتقال این حجم از گندم به مراکز ذخیره سازی استاندارد شاهد یکی از بزرگترین و حساس‌ترین عملیات‌های لجستیکی کشور بودیم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از این مراکز به کارخانجات آرد و سیلو‌های ذخیره سازی استان همچنین مطابق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های دیگر کشور انتقال داده شد.
وی ادامه  داد: در حال حاضر موجودی گندم مراکز روباز کمتر از ۲۵ هزار تن گندم می‌باشد که همین میزان هم قطعا امروز پایان موجودی گندم در مراکز روباز استان خواهد بود..

دیگر خبرها

  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند