Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی غروب سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری این شهر بابیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه کتاب در شاهرود برگزارشده بود، ابراز داشت: هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان امسال با حضور ۲۵۰ ناشر در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان برپایی نمایشگاه را ۲۷ آذر لغایت دوم دی‌ماه اعلام کرد و افزود: نمایشگاه به مدت شش روز ادامه خواهد داشت لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برپایی هر چه باشکوه‌تر این نمایشگاه تلاش کنند.

فرماندار سمنان بابیان اینکه علاوه بر نمایشگاه کتاب تلاش شد تا فضای فرهنگی و برنامه‌های جانبی نیز تدارک دیده شود، ابراز داشت: با توجه به کمبود سرانه مطالعه می‌توان با انجام فعالیت‌های جانبی در خلال برپایی نمایشگاه ضمن ایجاد نشاط اجتماعی شهر. دانش‌آموزان را نیز برای حضور دعوت کرد.

دانایی بابیان اینکه در این نمایشگاه بن کتاب نیز عرضه می‌شود، اضافه کرد: این بن‌های تخفیف‌دار کمک می‌کند تا علاقه‌مندان حوزه کتاب بتوانند کتاب‌های موردنیاز خود را تهیه کنند لذا مکانی برای عرضه این بن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 4788102

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح نمایشگاه کتاب سمنان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین بیرجند مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب