Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسوولان و معتمدان اعضای هیات اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند؛ از ۱۰ آذر ماه سال جاری ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور از جمله استان تهران استارت خورد.

حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه شامل دو حوزه اصلی دماوند و فیروزکوه و دو حوزه فرعی بخش های رودهن و ارجمند نیز مانند دیگر حوزه های انتخابات کار ثبت نام از کاندیدا را آغاز، به طوری که پس از گذشت سه روز از زمان ثبت نام ۱۶ کاندیدا ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین روز از ثبت نام کاندیدا و به طور هم زمان و با حضور مسوولان و معتمدان اعضای هیات اجرایی انتخابات نیز گرد هم آمدند و نفرات برتر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه معرفی شدند.

اعضای هیات اجرایی انتخابات در فیروزکوه انتخاب شدند

فرماندار فیروزکوه گفت: اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  فیروزکوه انتخاب و معرفی شدند.

مهدی یوسفی جمارانی در جلسه انتخاب هیات اجرایی انتخابات  شهرستان فیروزکوه گفت:با شروع ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرائی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای هیات اجرائی انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند در جلسه‌ای انتخاب و معرفی شدند.

نشست انتخاب معتمدان اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند با حضور فرماندار، دادستان، رئیس ثبت‌احوال، اعضای نظارت بر انتخابات و جمعی از معتمدان شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست علی مجاوری، سیدقاسم فخاری، محمدرضا حاجی‌طیبی، داود صفری، محمود نقیبی، محمدرضا دیهیم، علیرضا علیجانی و میثم کریمانی به عنوان معتمدان اصلی هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند انتخاب شدند.

همچنین نامدار حسینی، مرتضی احمدی، روح‌الله خلیلی، علی‌اکبر غلامی و محمدحسن ولی‌سیر به عنوان معتمدان علی‌البدل این هیأت انتخاب شدند.

در فیروزکوه نیز انتخابات هیات اجرایی انتخابات برگزار و بر همین اساس، هشت نفر از اعضای اصلی و پنج نفر نیز از اعضای علی البدل مشخص  شدند.

  محمد و هادی درویش متولی، عباس قزوینیان، محمد رضا بنار، علی اصغر رستمی، نیما سراج، ستار وطنی و سهراب اسفندیار به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدن و  یدالله فضلی زاده، اکبر اسفندیار، علی نوایی، شعبان سراج و سید مجتبی کابلی  انتخاب و معرفی شدند.

حوزه های فرعی حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه هیات اجرایی انتخابات خود را شناختند

با حضور بخشدار رودهن، رئیس حوزه قضایی و اعضاى هیات نظارت شوراى نگهبان، اعضای هیات اجرایی انتخابات بخش رودهن مشخص شدند. 

در این نشست، کوروش بابایی، کوروش حنیفی، البرز سعیدی، رضا عبدا... بیگی، محمود محمود پور، میرزا صادقعلی، حسین علی دریاباری و جهاندار شکری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی بخش رودهن برای انتخابات مشخص شدند و پنج نفر دیگر به عنوان عضو علی البدل کار خود را در این هیات آغاز خواهند کرد.

اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه فرعی بخش ارجمند نیز انتخاب و معرفی شدند.

جلسه انتخاب هیات اجرایی انتخابات در حوزه فرعی بخش ارجمند عصر دوشنبه یازدهم آذرماه به ریاست بخشدار ارجمند و با حضور نماینده دادستان، نماینده ثبت احوال و اعضای هیات نظارت و معتمدان بخش ارجمند برگزار که به ترتیب خلیل اهنزی، علی خلیلی، حسن خلیل ارجمندی، صادق امین پور، اسماعیل اسفندیار، فتح اله شجاع، رمضان اسفندیار و حمید رستمی بعنوان هشت نفر اعضای اصلی معرفی شدند.

شایان ذکر است، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در دوم اسفند ماه سال جاری در مراکز مشخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/گ1/ث40

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات دماوند فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ورامین از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری، عصر چهارشنبه از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج