Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: احداث بیمارستان در پیشوا به تنهایی از عهده یک سازمان بر نمی‌آید و لازم است تا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران توجه ویژه ای داشته باشد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:  احداث بیمارستان یکی از ضرورت ها و از خواسته های به حق مردم پیشوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۸۸ احداث بیمارستانی را در زمینی به مساحت ۳۳ هزارمترمربع آغاز نمود که به لحاظ کمبود اعتبارات، این پروژه به حال تعطیل درآمد. 

عباسی تصریح کرد:  در یک هفته اخیر طی ملاقاتی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بعد از آن با دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، قول های مساعدی در جهت احداث و راه اندازی بیمارستان داده شد.

وی با اشاره توجه ویژه مسوولان استانی به احداث بیمارستان در پیشوا بیان کرد:  تحقق این پروژه به تنهایی از عهده یک سازمان بر نمی آید و لازم است تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران کمک ویژه ای را برای احداث، تجهیز و تامین منابع انسانی بیمارستان پیشوا انجام دهد.

فرماندار پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: به مدت یک هفته با جدیت در حال پیگیری برای احداث بیمارستان در پیشوا هستیم تا هرچه زودتر این امر محقق شود.

انتهای پیام/ح/م/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان

فرماندار شوش خوزستان گفت: جسد جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز تلاش مشترک تیم های عملیاتی سه شهرستان شوش، کرخه و دزفول و همچنین همراهی جوانان و قایقران های حاشیه دز سرانجام کشف و از آب بیرون کشیده شد.

محسن حویزه عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساعتی قبل جسد این جوان توسط یکی از قایقران ها کشف و از آب بیرون کشیده شد، افزود: تمام امکانات شهرستان برای پیدا کردن جنازه این جوان از همان روز اول به کار گرفته شد که به دلیل شرایط جوی، افزایش دبی و طغیان رودخانه و همچنین گل آلود بودن آب، جستجوها بی نتیجه بود.

وی ادامه داد: همزمانی غرق شدن این جوان با آغاز رهاسازی آب از سد دز برای آماده سازی مهار سیلاب های احتمالی بر اساس پیش بینی بارش های باران روزهای پنجشبه و جمعه موجب شد تا جستجوها برای پیدا کردن جنازه این جوان با چالش جدی مواجه شد.

فرماندار شوش گفت: روش های مختلف جستجو از جمله حضور تیم های غواصی، استفاده از بالگرد، پاراگلایدر و کوادکوپتر و همچنین اعزام تیم های مختلف قایقرانی و جت اسکی در این عملیات به صورت ترکیبی پیگیری و استفاده شد تا سرانجام ساعتی قبل، این عملیات طولانی با بیرون کشیدن جنازه این جوان از آب به پایان رسید.

وی ضمن تسلیت به خانواده داغدار این جوان، از پیگیری های مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، فرماندار کرخه و همچنین تلاش تیم های عملیاتی شهرستان های شوش، کرخه و دزفول حاضر در این جستجوی وسیع تشکر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد