Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:55:46 GMT

ثبت نام 27 داوطلب نمایندگی مجلس در ایلام ، تاکنون

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۵۲۱۵

ایسنا/ایلام  رئیس ساد انتخابات استان ایلام از ثبت نام ۲۷ داوطلب نمایندگی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سوم خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در حوزه ایلام و ۱۲ نفر نیز در حوزه دهلران ثبت نام کرده اند.

 محمد نوذری با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این ۲۷ نفر ۳ نفر با مدرک کارشناسی (معادل کارشناسی ارشد)، ۲۰ نفر با مدرک کارشناسی ارشد و ۴ نفر نیز با مدرک دکترا در این دوره از رقابت ها ثبت نام کردهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری جنسیت همه افراد شرکت کننده تا پایان روز سوم را مرد اعلام کرد و گفت: از ۲۷ نامزد انتخاباتی در پایان روز سوم ۹ نفر ایثارگر هستند.

وی همچنین به دامنه سنی افراد شرکت کننده اشاره کرد و گفت: جوان‌ترین نامزد انتخاباتی تا این لحظه ۳۲ سال و مسن ترین ۶۰ سال سن دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه