Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس المپیک لیون، ستاره هلندی این تیم را انسانی دوست داشتنی می داند. 

طرفداری - ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه المپیک لیون، عنوان کرد که این باشگاه قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد برای ممفیس دیپای ارائه کند. 

به گزارش Goal، انتقال دیپای از منچستریونایتد به المپیک لیون، در تابستان 2017 محقق شد و این مهاجم هلندی پس از سپری کردن دورانی ناموفق در اولدترافورد به باشگاه فرانسوی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرانسه اما، اوضاع برای دیپای 25 ساله بهتر پیش رفت و او به یکی از تاثیرگذار ترین مهاجمان لوشامپیونه تبدیل شد. مهاجم هلندی لیون در این فصل عملکردی درخشان داشته و در 14 بازی در تمامی رقابت ها، 11 گل به ثمر رسانده است. عملکرد مطلوب دیپای در لباس المپیک لیون توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپا را به خود جلب کرده است که در این میان نام لیورپول و تاتنهام بیشتر به گوش می رسد. با این حال، آئولاس، رئیس المپیک لیون امیدوار است که این باشگاه بتواند با ستاره هلندی اش بر سر امضای قراردادی جدید به توافق برسد. او در گفت و گو با beIN Sports، عنوان کرد: 

ما به دیپای پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه خواهیم کرد چرا که او بازیکنی فوق العاده است. او در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. او انسانی بسیار دوست داشتنی است و از نظر من نه تنهای بازیکنی خوب، بلکه انسانی خوب نیز هست. 

آئولاس در ادامه صحبت هایش، از تصمیم رودی گارسیا، سرمربی جدید لیون برای انتخاب دیپای به عنوان کاپیتان جدید این تیم، حمایت کرد و گفت: 

وقتی که دیپای کاپیتان جدید لیون نام گرفت، این تصمیم را تحسین کردم. از طرفی دیگر کاپیتان های دوم و سومی نیز در تیممان داریم که به جای دوبوآ که متاسفانه مصدوم شده است، انتخاب شده اند و آن ها نیز انتخاب های خوبی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید قرارداد فرزند کاپیتان سابقش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انزو آلوز، فرزند بزرگ مارسلو دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها قراردادی جدید بست.

مارسلو تابستان سال 2021 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به وطنش برگشت تا برای فلومیننزه بازی کند اما انزو آلوز در مادرید ماند تا به پیشرفتش در تیم نونهالان رئال ادامه دهد. آلوز 13 ساله در این فصل جزو بهترین‌های رده سنی خود در باشگاه رئال مادرید بوده و 17 گل به ثمر رسانده تا تیمش در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط حمله را داشته باشند.

اظهار نظر جنجالی مارسلو پس از فتح لیبرتادورس با فلومیننزه

فرزند دفاع چپ سابق کهکشانی‌ها اما اخیراً برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا هم بازی کرد و در بازی برابر اسکاتلند که با برتری 3 بر یک اسپانیایی‌ها همراه بود، یک گل زد در حالی که آن بازی تنها دومین حضور او در این تیم بود.

به سبب همین عملکرد و آمار خوب، باشگاه رئال مادرید قرارداد انزو آلوز را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟