Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: در سال‌ جاری در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال ۹۵ جلسه کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور اعضا برگزار شد و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: در این مدت ۱۲۵ جلسه تخصصی و دو هزار و ۲۰ جلسه کارشناسی در راستای بررسی مسائل و مطالبات بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال و رفع موانع برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی استان یزد برای بررسی مسائل واحدهای تولیدی و معدنی و تحقق مطالبات انجام گرفته است و هدف کمک به بخش خصوصی و فعالان عرصه تولید و اشتغال است.

علمدار یزدی عنوان کرد: در این کارگروه ۵۸ طرح تولیدی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی چهار هزار و ۸۵۷ نفر از محل تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به تصویب رسید.

وی ادامه داد: هم‌اکنون یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تن ذخیره قطعی معادن استان است که با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این بخش، ۱۱هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

علمدار یزدی عنوان کرد: همچنین هزار و ۳۲۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۹۹ درصدی در دست ساخت است که با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر فراهم خواهد شد.

کد خبر 4788200

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد کارگروه تسهیل صنعت معدن و تجارت استان یزد بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج هفته بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان