Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپ طلا حتی رقابتی تک امتیازی نیز داشته است.

طرفداری- اختلاف 7 امتیازی لیونل مسی و ویرجیل فن دایک در توپ طلای 2019، باعث شد تا نگاهی داشته باشیم به نزدیک ترین رقابت های تاریخ این جایزه.

برنده توپ طلا 2019 نیز مشخص شد و لیونل مسی با اختلافی بسیار کم، برای ششمین بار فاتح مهم ترین جایزه فردی دنیای فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف 7 امتیازی مسی و فن دایک در این رده بندی با اینکه کمترین فاصله بین نفر اول و دوم در قرن بیست و یکم است، اما کمترین فاصله میان نفر نخست و دوم تاریخ این جایزه نیست. 

به غیر از امسال، تا به حال 9 بار برنده توپ طلا با اختلاف 7 امتیاز یا کمتر به دست آمده است. به عنوان مثال در اولین دوره این جایزه در سال 1956، استنلی متئوس تنها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به آلفردو دی استفانو برنده توپ طلا شد. در سال های 1961، 1966، 1969، 1970، 1972، 1977، 1978 و 1996 نیز برنده این جایزه با اختلافی 7 امتیازی یا کمتر به دست آمد. نزدیک ترین رقابت این جایزه مربوط به سال های 1966 و 1996 می شود که برنده تنها با اختلاف 1 امتیاز به دست آمد. در سال 1966 بابی چارلتون بالاتر از اوزه بیو برنده توپ طلا شد و در سال 1996 نیز ماتیاس زامر آلمانی تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به رونالدو فاتح این جایزه شد. 

در سال 1996، ماتیاس زامر آلمانی تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به رونالدو فاتح توپ طلا شد.

با احتساب سال 2019، تا به حال 10 بار برنده این جایزه با اختلاف 7 امتیاز یا کمتر به دست آمده است و در سال های 1965 و 1968 نیز برنده توپ طلا با اختلافی تک رقمی مشخص شده است. لیست کامل بندگان توپ طلا.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 748680

دیگر خبرها

  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد