Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن نصیری گفت: با وجود اینکه در اوج آمادگی نیستم اما خودم پافشاری کردم به کاپ آسیایی تایلند بروم.

قهرمان روئینگ آسیا در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور در کاپ آسیایی قایقرانی روئینگ تایلند بیان کرد: برای کاپ آسیایی تایلند در اوج آمادگی نیستم اما چون تجربه زیادی در روئینگ  یک نفره ندارم خیلی پافشاری کردم که حتما به این کاپ آسیایی بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می خواهم یک بار دیگر خودم را در قایق یک نفره محک بزنم. خوشبختانه سرمربی تیم ملی هم زحمت کشید و حامی مالی پیدا کرد و رییس فدراسیون هم موافقت کرد.

 او ادامه داد: من به دنبال این هستم علاوه بر محک زدن خودم بتوانم از عنوان قهرمانی ام در آسیا هم دفاع کنم و در حال حاضر در تمرینات سنگ تمام می گذارم. می خواهم تجربه بیشتری در روئینگ یک نفره به دست آورم تا در مسابقات انتخابی المپیک سورپرایز نشوم.

نصیری در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تجربه حضور در دو مسابقه و پنج ماه تمرین کردن برای گرفتن سهمیه در مسابقات انتخابی المپیک کافی باشد، تاکید کرد: بله. البته اگر فدراسیون چند اردوی برون مرزی هم ما را اعزام کند، خیلی بهتر می شود. مربی ما علم بالایی دارد اما بحث ما استفاده از امکانات است، چون امکانات ما کم است. اگر این اتفاق بیفتد خیلی عالی می شود. اگر بتوانیم با قهرمانان آسیا و جهان تمرین کنیم انگیزه ما خیلی بیشتر خواهد شد.

او افزود: اگر هم  فدراسیون نتواند به اردوی خارجی اعزام کند، مانند قهرمانی آسیا باید بیشتر از قبل تلاش کنیم.

 ملی پوش روئینگ ایران در مورد انتظاری که از او برای گرفتن سهمیه المپیک وجود دارد ، گفت:  من کم نمی گذارم و امیدوارم حمایت فدراسیون هم به همین شکل ادامه دار باشد. کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست. درست است در مسابقات انتخابی المپیک تمام  رقبای ما می آیند اما ما هم نخوابیده ایم و داریم تمرین می کنیم.

 نصیری درپاسخ به این پرسش که پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا، قولهای مسئولان استان زنجان عملی شده است یا خیر، تاکید کرد: قول هایی داده اند اما هنوز عملی نشده است. ان شاءالله که عملی می شود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ رئیس فدراسیون قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟