Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: اجرای طرح افزایش قیمت بنزین با بی‌تدبیری همراه بود و مقدمات کار و تمهیدات لازم برای اجرای این طرح فراهم نشده بود. 

وی افزود: بعد از گرانی بنزین ما شاهد هستیم که رئیس جمهور مصاحبه می‌کند و می‌گوید من از گرانی بنزین اطلاعی نداشتم و روز قبل از افزایش قیمت بنزین هم وزیر نفت در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند که بنزین اصلاً گران نمی‌شود و این نشان می‌دهد این تصمیم‌گیری تا چه اندازه با آشفتگی و بی‌نظمی همراه است که که هیچ عقلانیتی در آن مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ این اقدام دولت نارضایتی مردم را در پی داشت و روی مشارکت مردم در انتخابات نیز تأثیر می‌گذارد.

نقوی خاطرنشان کرد:‌ مجلس روی موضوع قیمت در بازار و اینکه گرانی بنزین در بازار تلاطم ایجاد نکند حساسیت خاصی دارد و در کمیسیون امنیت مجلس هم در همین راستا نشستی را با حضور مسئولان مربوطه اجرایی برگزار و موضوع را بررسی کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی بازار نیاز به نظارت بیشتر دارد و ما متأسفانه امروز تلاطم در بازار را پس از گرانی بنزین شاهد هستیم و افزایش قیمت‌ها سرسام‌آور است. خود قیمت بنزین یک مصیبت است و گرانی کالاها مصیبتی دیگر. 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی که من می‌گویم خردی در نحوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین مشاهده نمی‌شود به همین خاطر است که باید همه جوانب کار از جمله بحث بازار و ... در این طرح ملاحظه می‌شد. چرا که ما علاوه بر افزایش قیمت بنزین و تأثیر افزایش در این بخش را در کالاها در بازار نیز داریم و این در حالی است که درآمد مردم تغییری نکرده و ثابت مانده به ویژه قشر حقوق‌بگیر، بازنشسته و مستمری‌بگیر که یک حقوق ثابتی را سر ماه دریافت می‌کند.

نقوی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت با همت و تلاش خود نباید اجازه دهند که گرانی بنزین و تأثیرات بر بازار بیش از این بر مردم فشار وارد کند و مانع از تحمیل فشارهای سنگین‌تر به مردم شوند. 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌ دستگاه‌های نظارتی باید متخلفین در بحث تلاطم در بازار را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند و البته قوه قضاییه هم نشان داده در برخورد با متخلفین تعارفی ندارد و با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و در صف مقدم مبارزه با متخلفین است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین گرانی بنزین انتخابات افزایش قیمت قیمت بنزین نقوی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست، اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند.

سردار رادان با بیان اینکه در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که در نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برایش ندارد گفت: دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

وی افزود: زمانی که دو بال حیا و عفت و بال غیرت از ما گرفته شود، چشم به گناه عادت می‌کند و آنگاه یک ضد ارزش تبدیل به ارزش می‌شود و اصل دعوا و رودررویی حق و باطل در این است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ما از دختران و مادران آینده این مرز و بوم صیانت می‌کنیم و اصل ماجرا این جاست گفت: این ماجرا از زمان پیامبر و امیرالمومنین و گوشواره از گوش کشیدن آغاز شده است.

وی گفت: ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می‌دهند به دنبال شبهه افکنی هستند، اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم باید‌ها و نباید‌هایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

رادان با بیان اینکه عده‌ای ناجوانمردانه و غیرحکیمانه به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند گفت: این هجمه به غیرت جامعه ایرانی و دینی است و همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم.

وی افزود: در آینده پشت پرده این جنایت‌ها و بی عفتی‌ها را از رسانه بیان خواهیم کرد که چگونه با برنامه ریزی برای دختران و مادران آینده کشور نقشه‌ها طراحی کرده اند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه ۳۲ دستگاه مسئول اجرای طرح حجاب هستند و بوده اند، گفت: اگر این دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کرده بودند کار جامعه چنین نبود، اما همان‌ها امروز مطالبه گر شده اند و هجمه هم می‌کنند.

رادان مراسم با بیان اینکه شهادت می‌دهم رئیس جمهور از این طرح حمایت کرده است، ابراز کرد: رییس جمهور به جای اینکه فکر رای آینده خود باشد به میدان مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجار شکن‌ها آمده است، کمتر رییس جمهوری چنین می‌کند.

وی اضافه کرد: عزم خود را برای صیانت از دخترانمان جزم کرده ایم و در این مکان مقدس قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که شما باشید.

دیگر خبرها

  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • نفت در مدار رشد؟
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند