Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هزینه‌های میلیاردی که در سایت محمدآباد انجام شده از عوارض مردم و بیت‌المال است نباید اجازه داد که اینگونه حیف و میل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احد چگینی دیشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قزوین وظیفه ذاتی دارد که با مدیریت یکپارچه پسماندهای شهری را مدیریت کند به همین دلیل نمی‌تواند انجام چنین کاری را به نهاد دیگر واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قرار بود سایت محمدآباد برای شهرداری قزوین درآمدزایی داشته باشد ولی امروز برخلاف این موضوع به نظر می‌رسد و چیزی جزء هزینه برای ان نهاد نداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: هر چقدر زمان می‌گذرد شهرداری قزوین در مدیریت سایت محمدآباد بیشتر هزینه می‌کند به همین دلیل باید سریعتر مدیریت این سایت را بر عهده بگیرد.

این عضو شورا یادآور شد: شهرداری قزوین باید هزینه‌هایی که به دستگاه‌های پردازش سایت محمدآباد وارد شده را از مسؤولان مربوطه اخذ کند و تعهداتی که در قرارداد قید شده، نهاد مربوطه را اجبار به اجرا کند.

چگینی بیان کرد: هزینه‌های میلیاردی که در سایت محمدآباد انجام شده از عوارض مردم و بیت‌المال است نباید اجازه داد که اینگونه حیف و میل شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: باید مسؤولی که در استانداری قزوین شهرداری را مجاب کرده تا مسؤولیت این سایت را واگذار کند امروز باید جوابگوی خسارت‌های متحمل شده به شهرداری باشد.

این عضو شورا به نام سایت محمدآباد اشاره کرد و گفت: چنین مکانی نباید از نام ائمه(ع) که زباله‌دان است استفاده شود که درخواست اصلاح آن را دارم.

 

تذکر دادیم کسی توجه نکرد

در ادامه این جلسه، سیده منیره قوامی اظهار کرد: همه تذکرات مربوط به حفظ محیط زیست در سایت محمدآباد از دو سال گذشته داده شد ولی هیچ مسؤولی توجه نکرد.

وی ابراز کرد: مسؤولان استانداری مسؤولیت سایت را بر عهده گرفتند و مدیریت آن را به شرکتی سپردند که هیچ یک قانونی نبوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: طبق قانون وظیفه شهرداری است که مسؤولیت سایت محمدآباد را بر عهده گیرد و زباله‌ها را پردازش کند، این موضوع را بارها در کمیسیون شورا و کارگروه محیطزیست استان تذکر دادم ولی بررسی نشد.

قوامی گفت: اکنون که سایت محمدآباد با بحران مواجه شده مسؤولان مجموعه مدیریت شهری، استانداری را مقصر می‌داند در حالی که از بروز این بحران در دو سال گذشته می‌توانستند جلوگیری کنند ولی نکردند.

وی بیان کرد: امروز باید مسؤولیت سایت محمدآباد از استانداری به شهرداری بازگردد و با استفاده از راهکارهای کارشناسی برای نجات این سایت چاره‌اندیشی شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: از ابتدای تاسیس سایت محمدآباد 14 میلیارد تومان هزینه شد تا به عنوان درآمد پایدار شهرداری قزوین تبدیل شود ولی اکنون هیچ بازخوردی جزء هزینه نداشته است.

انتهای پیام/77009

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر قزوین پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد