Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرسی ترویجی «عرضه و نقد دیدگاه علمی فقه تحزّب» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان ۱۸ آذرماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشهکرسی ترویجی «عرضه و نقد دیدگاه علمی فقه تحزّب» به همت گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری موسسه آموزش عالی طلوع مهر و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست حجت‌الاسلام «محسن مهاجرنیا» به عنوان ارائه‌دهنده، حجج‌الاسلام «علی بنایی» و «سیدکاظم سیدباقری» به عنوان ناقد حضور دارند. دبیر علمی این نشست حجت‌الاسلام دکتر محمد ملک‌زاده است.

 

کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی فقه تحزّب، دوشنبه، ۱۸ آذر ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در موسسه آموزش عالی طلوع مهر به نشانی: قم، انتهای خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، جنب میدان رسالت برگزار می شود.

 

گفتنی است، حضور علاقه‌مندان در این کرسی بلامانع است.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد هرمزگان آلودگی هوا فعالیت های مسجدی کرسی علمی علوم انسانی اسلامی فقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • نظریهٔ تکامل سوء تفاهمی بیش نیست
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی