Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدیزاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای لیگ جهانی کاراته مادرید به عنوان آخرین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال ۲۰۱۹ در سطح فنی بالایی برگزار شد و به لطف خدا من در این مسابقات بعد از چندبار حضور ناموفق در تورنمنت ها، با عملکرد خوب به نشان طلا دست پیدا کردم.

وی افزود: در این رقابتها کار خود را با برتری مقابل نماینده شیلی که نشان برنز جهان را در اختیار داشت آغاز کردم و سپس رقیب بلژیکی، بعد از آن قهرمان جهان و نفر یک رنکینگ المپیکی از فرانسه، نماینده ژاپن و قهرمان آسیا ۲۰۱۹ از ژاپن را از پیش رو برداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در فینال هم کاراته کای ترکیه ای با مدال نقره زیر ۲۱ سال جهان را شکست دادم و طلا گرفتم.

دارنده نشان طلای لیگ جهانی مادرید در خصوص شرایط کسب سهمیه گفت: زمانی که تصمیم به تغییر وزن گرفتم، به همه این مسائل فکر کرده بودم؛ اینکه برای جا افتادن در وزن ۶۷- کیلوگرم به زمان نیاز داشتم. اکنون فکر می کنم که به شرایط مبارزه و کسب مدال در این وزن آشنا شده ام. از همان زمان هدفم کسب سهمیه در مسابقات اردیبهشت ماه سال آینده در فرانسه بود که به امید خدا به آن خواهم رسید. 

مهدیزاده ادامه داد: برای کسب سهمیه از طریق سیستم کسب سهمیه ۱۶ تورنمنت مختلف برنامه ربزی شده است که در نهایت ۵ نفر اول رنکینگ موفق به کسب سهمیه می شوند. ولی در فرانسه که یک تورنمنت است، نفرات اول تا سوم هر وزن جواز حضور در المپیک را می گیرند. به همین دلیل اهمیت بالایی دارد. ضمن اینکه با خارج شدن ۵ نفر اول رنکینگ از حضور در رقابتهای فرانسه، شرایط متفاوت تر خواهد بود. 

وی در مورد برنامه بعدی خود گفت: چون هدف اصلی و نهایی من کسب سهمیه از رقابتهای فرانسه است، از این پس با نگاه دیدار تدارکاتی، تورنمنت های پیش رو را با مشورت مربیان انتخاب  و شرکت می کنم. می خواهم با آمادگی بالا راهی فرانسه شده و پس از قطعی کردن سهمیه، به مدال المپیک فکر کنم. اکنون تنها هدفم فقط کسب سهمیه است. 

پرافتخارترین سبک وزن کاراته ایران در پایان گفت: می خواهم با آرامش و بدون هر حاشیه ای فقط تمرین کرده و با بهترین شرایط مسابقات پیش رو را پشت سر بگذارم. کسب مدال المپیک افتخار بزرگی برای کاراته ایران است. در این مسیر با فدراسیون و کادر فنی کاملا هماهنگ هستم و به امید خدا همه کمک کنند به این هدف برسیم. 

کد خبر 4788282

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته امیر مهدی زاده کاراته لیگ جهانی کاراته وان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مارک ویلموتس تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی کشتی آزاد برانکو ایوانکوویچ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1229491 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید