Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مراسم برترین‌های سال آسیا در هنگ‌کنگ برگزار شد و بر خلاف سال‌های گذشته، چیزی نصیب فوتبال ایران نشد. اتفاقی که البته قابل پیش‌بینی بود و بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که فدراسیون مهدی تاج دستش از هرگونه جایزه‌ای کوتاه خواهد ماند.

بهمن فروتن، پیشکسوت فوتبال در این‌باره اظهار کرد: به نظر من بیرانوند لایق این جایزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه امسال و چه سال قبل او می‌توانست این جایزه را کسب کند اما حیف شد و این چیزی از ارزش‌های دروازه‌بان تیم ملی کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: در فوتبال توسری‌خور شده‌ایم!/ باید به کشور تعصب داشت

او با بیان این که فوتبال ایران ناکامی بزرگی را تجربه کرد و هیچ جایزه‌ای به دست نیاورد، گفت: این روندی بود که در سال‌های اخیر در حال رقم خوردن بود. به هر حال تاج و ساکت بعد از انتصاب‌شان در فدارسیون فوتبال، مشغول مماشات با کسانی شده‌اند که فوتبال و این مملکت را می‌چرخانند. این دو سابقه خوبی در باشگاه سپاهان دارند و اصلا این ۲ نفر سپاهان را به یکی از قدرت‌های فوتبال ایران تبدیل کردند اما اکنون دیگر کاری از دست‌شان برنمی‌آید.

فروتن افزود: فوتبال ما پر شده از آدم‌هایی که به فکر خودشان هستند و بقیه اهمیتی ندارند. متاسفانه رییس فدراسیون فوتبال و ساکت هم کاری نمی‌توانند بکنند و الآن صلاح را در این دیده‌اند که کار خودشان را بکنند، در حالی که فوتبال ایران در حال نابود شدن است. تاج و ساکت تبدیل به مردانی شده‌اند که دیگر کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و برای ابقا مجبور به مماشات هستند. البته من و شما کسانی نیستیم که بخواهیم آن‌ها را ابقا یا اخراج کنیم اما وقتی اتفاق مثبتی در این فوتبال نمی‌افتد یعنی آن‌ها یک گوشه نشسته‌اند و مشغول کار خودشان هستند.

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی تاج بهمن فروتن علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 6093826 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • برجسته کاری حجمی فرش بیجار (فیلم)
  • مسجد کبود تبریز؛ معماری زیبا و تاریخی ایران
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند