Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها دوست داشتند با سپاهان این بار در ورزشگاه آزادی دیدار کنند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال و تقابل استقلال با سپاهان اظهار داشت: سخت‌ترین قرعه به استقلال و سپاهان رسید، اما فکر می‌کنم استقلالی‌ها منتظر بازی با سپاهان در آزادی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است و شکی در آن نیست، اما استقلال دوست داشت با این تیم روبه‌رو شود.

وی افزود: همیشه دیدار استقلال و سپاهان جذاب بوده که نمونه‌اش دیدار رفت در لیگ برتر بود. طرفداران هم از این نوع دیدارها لذت می‌برند و خوشحالند که با سپاهان روبه‌رو شده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص روند آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال شاید اوایل فصل شرایط خوبی نداشت، اما از هفته‌ای که گل ریحان البرز را در جام حذفی شکست داد، شرایط بهتری پیدا کرد. در بازی با سپاهان همه دیدند نمایش استقلال چطور است و می‌توانست به پیروزی برسد.

دین‌محمدی در مورد دیدار فردای استقلال با شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی‌های خانگی برخی مواقع سخت‌تر از دیدارهای بیرون از خانه خواهد بود. شهر خودرو تیم سرعتی است و به سرعت وارد ضد حمله می‌شود، اما استقلال روند رو به رشد خود را ادامه داده و نمی‌خواهد در زمین خودش سه امتیاز را از دست دهد. با این شرایط فردا  شاهد بازی جذابی از جانب هر دو تیم خواهیم بود.

وی در رابطه با تقابل مهدی رحمتی با استقلال یادآور شد: رحمتی دروازه‌بان بزرگی است و کارش را بلد است. قطعا هواداران می‌دانند رحمتی برای استقلال زحمت کشیده و به او احترام می‌گذارند.

خبر بد برای استراماچونی و استقلال؛ دیاباته مصدوم شد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سید مهدی رحمتی سپاهان اصفهان استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سید مهدی رحمتی سپاهان اصفهان استقلال فوتبال سید مهدی رحمتی سپاهان اصفهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رضا جعفری تک گل تیم ملوان را در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند؛ عثمان الدونگ در دقیقه ۶۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان کد خبر 749866

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد