Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:49:21 GMT

ثبت نام ۳۷ نفر در سومین روز از دوره انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۸۲۱۶

ثبت نام ۳۷ نفر در سومین روز از دوره انتخابات مجلس

مصطفوی گفت: در سومین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه این استان ۳۷ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در ارومیه، «علی مصطفوی»، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی، دیروز عصر،( 12 آذر)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه این استان 37 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۶ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در سومین روز، دو نفر  دارای مدرک لیسانس، ۳۰ نفر کارشناسی ارشد و ۵ نفر دکتری هستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: از این افراد  ثبت نام کننده ۷ نفر فرهنگی، ۴ نفر استاد دانشگاه، ۱۴ نفر کارمند، ۴ نفر بازنشسته، ۲ نفر شغل آزاد، یک نفر وکیل و ۵ نفر نیز سایر مشاغل را دارا هستند.

مصطفوی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ۲۴ درصد از افراد سابقه ایثارگری و ۳ درصد دارای سابقه نمایندگی مجلس هستند، افزود: ۲۲ درصد نیز دارای سابقه ثبت نامی مجلس را در ادوار گذشته دارا بودند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به شهرستان ها خاطر نشان کرد: در سومین روز شاهد ثبت نام ۱۱ نفر در ارومیه، بوکان یک نفر، خوی و چایپاره ۶ نفر، سلماس ۵ نفر، شاهین دژ و تکاب ۳ نفر، ماکو،چالدران، شوط و پلدشت ۲ نفر، مهاباد یک نفر، میاندوآب ۲ نفر، نقده و اشنویه ۴ نفر و پیرانشهر سردشت ۲ نفر بودیم.

این مقام مسوول افزود: در سه روز گذشته حوزه انتخابیه ارومیه با ۳۲ نفر بیشترین و مهاباد با یک نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان سخنان خود ادامه  داد: در حوزه ارومیه ۳۲ نفر، نقده و اشنویه ۱۱ نفر، خوی و چایپاره ۸ نفر، شاهین دژ و تکاب ۸ نفر، سلماس ۷ نفر، میاندوآب ۶ نفر، پیرانشهر و سردشت ۴ نفر، ماکو،چالدران،شوط و پلدشت ۶ نفر، بوکان ۴ نفر و مهاباد یک نفر در طول سه روز گذشته ثبت نام نموده اند.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما اصفهان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخاب اصلح انتخابات مجلس ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس