Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:58:05 GMT

رفتار امام عسکری (ع) با دشمنی که چشم امید به ایشان بست + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۰۱۹

رفتار امام عسکری (ع) با دشمنی که چشم امید به ایشان بست + فیلم

‍‍‍‍‍‍

حجت‌الاسلام حسینی قمی به روایتی درس‌آموز از نحوه رفتار امام عسکری علیه‌السلام در قبال دشمنان اشاره کرده است. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پنجشنبه 14 آذر و 8 ربیع‌الثانی مصادف با سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری علیه‌السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، گفتاری کوتاه از حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی قمی استاد حوزه علمیه درباره رفتاری درس‌آموز از امام حسن عسکری علیه‌السلام منتشر شده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌ قمی گفت: روزی فردی به نام ابویوسف شاعر دربار متوکل عباسی که مد‌ح‌گوی او بود، می‌گوید: خدا به من فرزندی داد، وضع مالی بسیار سختی داشتم، به همین دلیل چندین نامه به عده‌ای از دوستانم نوشتم و از آنان درخواست کمک کردم.

این استاد حوزه علمیه افزود: ابویوسف می‌گوید هیچ یک از دوستان جواب نامه مرا ندادند و هیچ کمکی هم به من نکردند. به خود گفتم به درِ خانه امام حسن عسکری علیه‌السلام بروم. من شاعر دربار متوکل عباسی بودم اما گفتم این خاندان به دشمنان خود هم توجه دارند.

وی اضافه کرد: نزدیک خانه امام علیه‌السلام رسیدم و شروع کردم به چرخیدن به دور خانه امام عسکری علیه‌السلام، مُدام در این فکر بودم که آیا درخواستم را به امام عرضه کنم یا نه، به یکباره دیدم فردی از خانه امام حسن عسکری علیه‌السلام خارج شد که کیسه‌ای در دست داشت ...

ادامه این روایت را در فیلم زیر ببینید.

درسی بزرگ از امام عسکری (ع) + فیلمتشبیهی که امام عسکری(ع) درباره طول عمر امام زمان(عج) به‌کار بردند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام امام حسن عسکری (ع)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام امام حسن عسکری ع اهل بیت علیهم السلام امام حسن عسکری ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید