Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز در حال برگزاری است.

رقابت های شرکت کنندگان در جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش های قرائت (دعا خوانی و تواشیح) و حفظ قرآن ( پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و کل قرآن) صبح امروز در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در بخش آقایان در نوبت صبح با رشته دعاخوانی و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ در رشته قرائت تحقیق ادامه خواهد یافت و پس از نماز مغرب و عشا نیز رشته تواشیح برگزار می‌شود.

همچنین در سالن حفظ قرآن نیز در نوبت صبح، رقابت حافظان کل خواهد بود و از ساعت ۱۴:۳۰ رقابت حفظ پنج جزء و پس از اذان مغرب و عشا نیز برگزاری فینال رشته حفظ کل برگزار خواهد شد.

در بخش بانوان نیز در سالن حفظ در نوبت صبح رقابت حفظ کل و در نوبت عصر نیز رقابت‌های حفظ پنج جزء و پس از اذان مغرب و عشا در صورت فینال، رقابت فینالیست‌های حفظ کل برگزار می شود. در سالن قرائت نیز صبح دومین روز جشنواره به رقابت دعاخوانی و در نوبت عصر رقابت‌های ترتیل و فینال رشته قرائت برگزار خواهد شد .

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاهیان کشور، پنجشنبه، ۱۴ آذرماه در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) با حضور مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

341 / 188 سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز حافظان قرآن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز حافظان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن