Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی هیچ مانعی در دانشگاه وجود ندارد و تشکل‌ها باید به سراغ حل مشکلات دانشگاه و کشور بیایند.

محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در سومین اجلاس سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: بیش از 70 درصد انقلابیون زندانی کمیته مشترک خرابکاری از دانشجویان بودند و مهمترین و مؤثرترین جریان مبارزه با رژیم طاغوت قبل از شروع نهضت اسلامی امام راحل، جنبش دانشجویی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بیشتر فرماندهان سپاه پاسداران از جریان دانشجویی هستند، گفت: اکنون نیز علم بر دوش شما دانشجویان است و افتخار می‌کنیم در دانشگاه آزاد اسلامی خادم شما جوانان باشیم.

دکتر قربانی گلشن آبادی جوانان را به انس با خدا، نماز اول وقت و جماعت توصیه کرد و افزود: پس از خودسازی و تهذیب نفس، تحصیل علم و دانش کار اساسی است و تشکل های دانشجویی باید در این حوزه سرآمد و الگو باشند. اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ورزش هم برنامه های جدی در دستور کار دارد که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه تشکل ها بیانیه نویسی نیست، اظهار داشت: تشکل ها باید درگیر مسائل اجتماعی باشند و راهکار علمی و عملی ارائه دهند. برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی هیچ مانعی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد و تشکل‌ها باید به سراغ حل مشکلات دانشگاه و کشور بیایند.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مجمع استانی دانشجویان دکتری استان تهران که به تازگی ایجاد شده دارای چهار هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت پذیرش است که تلاش می کند به ارائه راهکارهای علمی برای حل بسیاری از مسایل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بپردازد.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تشکل های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی