Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:11:12 GMT

کاشت ۳۶۰ هزار پیاز گل لاله در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۹۸۳۶

کاشت ۳۶۰ هزار پیاز گل لاله در مشهد

سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از کاشت حدود ۳۶۰هزار پیاز گل لاله در سطح شهر مشهد خبرداد

سید علی اکبر انتظام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات کاشت حدود ۳۶۰هزار پیاز گل لاله جهت استقبال از بهار سال ۱۳۹۹ در یازده نقطه از سطح شهر مشهد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این نقاط شامل، لچکی میدان شریعتی،  لچکی ابتدای بلوارکلاهدوز، میدان تختی، لچکی میدان صاحب الزمان، میدان توحید، دوربرگردان بلوار جمهوری اسلامی، میدان ۱۷ شهریور، لچکی میدان امام خمینی، میدان سعدی، بوستان کوهسنگی و بوستان ملت می باشد.

سرپرست اداره کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه طراحی و کاشت پیازهای لاله در بوستان‌های کوهسنگی و ملت به صورت ویژه است، گفت: عملیات کاشت پیازهای لاله از چند روز گذشته آغاز شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال، ۳۳ هکتار فضای سبز جدید در مناطق کم برخوردار مشهد به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پیش‎بینی می‌‏شود تا پایان سال جاری تعداد ۳۰ پروژه فضای سبز با مساحتی بالغ بر ۳۳ هکتار در مناطق حاشیه‏ای و کم برخوردار شهر به بهره‎برداری برسد.

انتظام با اعلام اینکه تاکنون بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‎‏ها، صرف شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ پروژه از ۳۰ پروژه فضای سبز با مساحتی بالغ بر ۲۵ هکتار و اعتباری حدود ۲۶ میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌‏شود ۱۱ عنوان پروژه دیگر نیز با مساحتی بالغ بر ۸ هکتار و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‎برداری برسد.

سرپرست اداره کل بهبود محیط‎زیست شهری شهرداری مشهد افزود: این پروژه‎ها در مناطق کم برخوردار و پیرامونی شهر، مناطق دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و بخشی از منطقه ۱۰ به بهره‏برداری خواهد رسید.

کد خبر 399425

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد گل شهروند شهرداری نوروز شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته