Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی‌نیا جزئیات چهارمین گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی، «حسن روحانی نیا» مدیرعامل کانون با اشاره به برگزاری چهارمین دوره گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور گفت: کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی به عنوان متولی امور صنفی دفاتر این حوزه، هرساله با برنامه ریزی منسجم این گردهمایی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این گردهمایی دو روزه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر سال جاری در محل سالن همایش دادگستری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.


افزایش دوبرابری مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی کشور

روحانی نیا با بیان این که تعداد مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی نسبت به سال گذشته حدودا دوبرابرشده است، اظهار کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی‌های انجام شده قریب به هزار نفر از مدعوین در این همایش شرکت خواهند نمود.

مدیرعامل کانون با اشاره به حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه دراین همایش اظهار داشت: ایشان به عنوان مسئول عالی‌رتبه ناظر به کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی همچون سال‌های گذشته، استراتژی‌ها، راهکار‌ها و رهنمود‌ها را برای سال آینده بیان خواهند کرد.

وی ادامه داد: بخش مهم دیگر این همایش بیان نقطه نظرات مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی کشور در خصوص مسائلی است که در طول سال گذشته با آن مواجه بوده‌اند و یا برنامه‌هایی است که برای آینده مدنظر دارند واگر انتقاد، پیشنهاد واعتراضی به موضوعاتی داشته باشند، شنیده وانشاالله پاسخ شایسته ارائه خواهد شد.


مطرح کردن مسائل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توسط ۶ نفر از مدیران دفاتر

روحانی نیا تاکید کرد: درهمایش پیش رو برای اولین بار ۶ نفر از مدیران دفاتر کشور انشاالله به صورت منسجم مسائل مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را برای مسئولین قوه قضائیه، مرکز فناوری اطلاعات به صورت مستقیم و بی واسطه مطرح کنند.


انتخاب ۵ مدیر برتر دفاترخدمات الکترونیک قضایی

مدیرعامل کانون افزود: یکی از بخش‌های قابل توجه این همایش انتخاب مدیران برتر است که همه ساله برگزار شده و امسال هم ۵ نفر از مدیران منتخب تعیین خواهند شد. ستاد انتخاب مدیران برتر که متشکل از ۳ نفر از اعضای هیات مدیره است با استعلام از استان‌ها و ملاحظه شاخص‌های عملکردی مدیران شایسته را معرفی می‌کنند و جوایزی به رسم یادبود تقدیمشان خواهد شد.


ارائه نکات مربوط به امورانتظامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
مدیرعامل کانون با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی مجازی در قبل از برگزاری این همایش اظهار داشت: در این گردهمایی آموزش‌های لازم به مدیران دفاتر کشور از طریق کارشناسان اداره کل خدمات الکترونیک قضایی ارائه خواهد شد و برای نخستین بارآموزش امورانتظامی دفاتر توسط رئیس هیات بدوی انتظامی ارایه شده و آموزش‌ها، تذکر‌ها و هشدار‌های لازم درخصوص عملکرد دفاتر در راستای صیانت از شان و شخصیت مدیران دفاترعرضه خواهد شد.


ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خدمات قضایی در فضای مجازی

روحانی نیا با تاکید براینکه باید بیشترین استفاده را از ظرفیت خدمات الکترونیک قضایی در فضای مجازی ببریم، گفت: از ماه گذشته گفتگو‌هایی بین اعضای ستاد همایش و نمایندگان مدیران دفاتر۳۱ استان کشور آغاز شده تا مطالب استان‌ها گردآوری و برای ارایه درهمایش آماده شود.

روحانی نیا خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که در این همایش برای اولین بار اتفاق میافتد ارائه سخنرانی دررابطه با شیوه‌های نوین کسب و کار و اخلاق حرفه‌ای است که به نظر می‌رسد ارائه آن در شرایط فعلی کاملا ضروریست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خدمات الکترونیک قضایی حسن روحانی نیا همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم معارفه مدیر کل پست استان فارس گفت: این استان از ظرفیت مناسبی برای رشد و توسعه سرویس تجارت الکترونیک برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، محمود لیائی در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های پست فارس نیازمند بهسازی و تقویت با همکاری مسئولان استان است، اظهار کرد: فضای فیزیکی مناسبی در ساختمان مرکزی پست فارس وجود دارد که باید از این فضا استفاده بهینه‌تری در راستای هوشمند سازی پست شود.

وی با تاکید بر اینکه هوشمندسازی اساس توسعه شبکه پستی در دنیای امروز است، افزود: نصب و راه اندازی سیستم‌های مکانیزه و هوشمند می‌تواند تا ۵۰ درصد بر سرعت و کیفیت خدمات بیافزاید.

مدیرعامل در ادامه ضمن قدردانی از همکاری استانداری فارس در پیاده‌سازی پروژه جی‌نف در این استان و ضرورت تداوم این همکاری تا تکمیل پروژه، اضافه کرد: پست آماده است تا از ظرفیت‌های جی نف در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ملی و محلی از جمله سرشماری ۱۴۰۵ بهره‌برداری شود.

لدیائی ضرورت راه اندازی هاب پستی جنوب کشور در استان فارس را نیز مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این استان و همجواری با شش استان دیگر، تسریع در راه اندازی هاب پستی جنوب می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کوتاه شدن مسیرهای مبادله و افزایش سرعت سیر مرسولات داشته باشد.

در این مراسم همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی، مذهبی، گردشگری و رشد کسب و کارهای بومی و محلی در استان، خواستار تسریع در پروژه‌های هوشمندسازی پست استان و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات شد.

حسن شیخ نیا با اشاره به رویکرد دولت در تفویض اختیار از مرکز به استان‌ها، اظهار کرد: برون سپاری بخشی از خدمات، ضمن کاهش هزینه‌ها، چابک سازی و بهبود کیفیت را به همراه دارد.

روح اله عباسی مدیرکل پست استان فارس نیز در این جلسه ضمن اعلام برنامه‌های خود، راه اندازی هاب پستی جنوب و هوشمندسازی فرایندهای پستی را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

کد خبر 750230

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد