Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت "ولی داد شه بخش" شرور سابقه داری خبر داد که در سال ۱۳۸۸، ۱۳ تن از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود.
به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا ناظر پایگاه خبری پلیس با اشاره به ۸ ماه کار شناسایی و کار اطلاعاتی ماموران در قرارگاه عملیانی "ابوذر" اظهار داشت: در پی هلاکت ۲ تن از اشرار مسلح در "کویر فهرج" توسط تکاوران استان کرمان در ۷ آذر ماه جاری شناسایی اجساد این قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آنها فردی به نام "ولی داد شه بخش" بوده که سال ۱۳۸۸ در کویر طبس با نیروهای فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زمانی که برای دستگیری قاچاقچیان در حال انجام ماموریت بودند، درگیر می شود.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: این شرور بی رحم ۱۳ تن از جان بر کفان نیروی انتظامی را به بی رحمانه ترین شکل در آن سال به شهادت می رساند.
به گزارش سایت پلیس، سردار ناظری بیان داشت: از دیگر شرارت های وی می توان به شهادت تعدادی از  نیروهای سپاه در منطقه "کورین زاهدان"، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه هلاکت وی مورد تائید اداره کل اطلاعات استان کرمان است، گفت: هلاکت این شرور موجی از رضایت را در مردم منطقه به همراه داشت که امیدواریم مرهمی باشد، برای دل مادران و فرزندان شهیدانی که برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند. برچسب ها: استان کرمان ، خراسان جنوبی ، فرمانده انتظامی استان ، فرماندهی انتظامی ، نیروی انتظامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استان کرمان خراسان جنوبی فرمانده انتظامی استان فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس