Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: تا کنون ۲۵۲ میلیارد تومان پرونده کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس در گفت‌وگویی خبری درباره جبران خسارت‌های سیل امسال در استان اظهارداشت: تا کنون 252 میلیارد تومان پرونده کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون 120 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است و تلاش می‌کنیم روند پرداخت تسهیلات با همکاری بانک‌ها تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله نخست پرداخت بلاعوض خسارات کشاورزان سیل‌زده به اتمام رسید و تاکنون مبلغ 100 میلیارد و 170 میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان پرداخت شده و آمادگی آغاز مرحله دوم پرداخت این خسارات را داریم.

7 میلیارد تسهیلات خسارت بلاعوض سیل به کشاورزان خراسان شمالی اعطا شد250 میلیارد تومان برای امهال تسهیلات کشاورزان سیل‌زده گلستان اختصاص داده شد100 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل‌زده گلستانی پرداخت شد

استاندار گلستان بیان داشت: از سه هزار و 500 کیلومتر جاده بین مزارع استان تاکنون با استفاده از منابع استان عملیات مرمت یکهزار و 500 کیلومتر به پایان رسیده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با 110 میلیارد تومان مصوبه اخیر هیئت دولت، برای این بخش عملیات اجرایی 2 هزار کیلومتر دیگر نیز انجام شود.

حق‌شناس افزود: در زمان وقوع سیل 97 نقطه از جاده‌ها برای عبور آب بریده شد که 95 نقطه تاکنون مرمت شده و 2 نقطه باقی مانده با همکاری آب منطقه‌ای در حال اجرا است.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند